// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بروزرسانی جدید بازی Battleborn منتشر شد

استودیو گیر‌باکس با انتشار دو تریلر جدید بزرگترین بروزرسانی بازی Battleborn را در دسترس کاربران قرار داد.

استودیو گیرباکس (GearBox) بروزرسانی جدید بازی تیراندازی Battleborn را در دسترس گیمر‌ها قرار داد که شامل شخصیت جدید، تغییرات محیطی، بهبود گرافیک و تغییرات دیگر می‌شود.

این محتوا که با نام بروزرسانی زمستانی شناخته می‌شود با حجم ۱۳ گیگابایت برای پلی‌استیشن 4، ۱۸ گیگابایت برای ایکس‌باکس وان و ۱۵ گیگابایت برای رایانه‌های شخصی هم اکنون قابل دانلود است، با توجه به حجم این بروزرسانی می‌توان آن را یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های این بازی یاد کرد.

گیرباکس با توجه به بهبود گرافیک اعلام کرد که گرافیک تمامی نقشه‌ها، مراحل و حالت‌های این بازی تیراندازی چند نفره ارتقا یافته است. این استودیو در ادامه افزود که بازی را می‌توان با رزولوشن و نرخ فریم‌های مختلف بر روی پلی‌استیشن 4 پرو تجربه کرد، از جمله رزولوشن 1080 با نرخ فریم ۳۰ و رزولوشن 1080p با نرخ فریم ۶۰ و همچنین رزولوشن 4K با نرخ فریم ۳۰ قابل اجرا خواهد بود.

در آن سو کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی را با رزولوشن 1080 با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

استودیو Gearbox در انتها با توجه به بهبود گرافیک برای پی‌سی گیمر‌ها نوشت:

نرخ فریم کاربران پی‌سی همانند نسخه کنسولی این بازی نخواهد بود، اما شاهد افزایش نرخ فریم خواهند بود.

به بحث قهرمان‌ها که برسیم، شخصیت بتائیکس (Betaix) به واسطه‌ی این بروزرسانی به جمع قهرمان‌های این بازی اضافه شد. کاربران می‌توانند سی‌امین قهرمان بازی Battleborn را از تاریخ ۷ بهمن ماه (۲۶ ژانویه) تجربه کنند. در ادامه می‌توانید توانایی‌های قهرمان جدید را در قالب یک تریلر دانلود و تماشا کنید.

| |

همچنین به لطف این بروزرسانی ۲۵ شخصیت اصلی بازی Battleborn قابل بازی خواهد بود، همینطور یک ماموریت داستانی جدید با نام Oscar Mike vs The Battle School نیز به بازی مذکور اضافه می‌شود که در پایین می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید. در آن سو دو حالت تمرینی جدید با نام‌های Incursion Tutorial  و Dojo به همراه حالت درفت (Draft)، که می‌توان از حضور بعضی از قهرمان‌ها در مسابقه ممانعت کرد، در بازی راه پیدا کرده‌اند. چالش روزانه‌ای نیز برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است، تغییراتی نیز در بخش نوار لول‌ها نیز دیده می‌شود که گویا سطح Command Rank به لول ۱۵۰ ارتقا پیدا کرده است.

| |

گیرباکس اعلام کرد که سیستم پول رایج درون بازی با بازنگری‌های اساسی همراه بوده است و در این باره گفت:

هم اکنون شاهد آزاد شدن بسته‌های لوت در حالت‌های داستانی خواهید بود، اما فقط بسته The Core Pack در فروشگاه بازی قابل خرید است. احتمال آزاد شدن پوسته‌ و تجهیزات با ارزش در بسته Core نسبت به بسته پیشین، فکشن (Faction Packs) بیشتر خواهد بود. سرعت جمع‌ شدن پول در مسابقات عمومی (PVP)‌ افزایش یافته است که این امر فرآیند خرید بسته Core را آسان‌تر می‌کند، همچنین در ازای پرداخت پلاتینیوم می‌توانید انواع نیروزا‌ها را از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید.

در جدیدترین اخبار بازی رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو گیرباکس، اعلام کرد که بازی Borderlands 3 به جمع بازی‌های نینتندو سوییچ اضافه نمی‌شود. همچنین در اینجا می‌توانید بسته‌الحاقی پیشین بازی مذکور را به همراه قهرمان آن مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده