نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴

نینتندو: احتمالا یک نسخه دیگر از مجموعه Zelda برای سوییچ منتشر خواهد شد

تولید کننده مجموعه Zelda در مصاحبه اخیر خود از احتمال انتشار یک نسخه دیگر از مجموعه Zelda برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

در مصاحبه اخیر ایجی انوما، تولیدکننده مجموعه Zelda با وبسایت IGN، وی از احتمال انتشار یک نسخه دیگر از این مجموعه محبوب برای کنسول جدید نینتندو سوییچ، در طول عمر این کنسول خبر داد.

انوما در این مصاحبه اظهار داشت:

من هنوز موفق به استفاده کامل از تمامی ویژگی‌های جدید سیستم نشده‌ام. احتمال عرضه یک Zelda دیگر در نینتندو سوییچ وجود دارد.

هنگامی که از انوما در رابطه با مقصد بعدی Zelda با توجه به دامنه و مقیاس بزرگ بازی جدید پرسیده شد، وی پیش از توضیح در رابطه با بخش‌هایی که وی علاقمند به گسترش آن‌ها است به شوخی پاسخ داد:

همیشه جلو زدن از چیزی که بهترین است، آسان است.

وی سپس افزود:

فکر می‌کنم عناصر اصلی گیم‌پلی Zelda سر جای خود باقی بمانند. همیشه توسعه شخصیت اصلی و همچنین شخصیت‌هایی که با آن‌ها در طول بازی ملاقات می‌کنید وجود دارند و سپس همانطور که شخصیت بازی گسترش پیدا می‌کند، شما هم چیزهای جدیدی یاد می‌گیرید. با توجه به چیزی که گفتم فکر کنم می‌توانیم همه آن‌ها را نگه داریم و سپس کنجکاوم ببینم که چگونه می‌توانیم با تمام این موارد، مجموعه زلدا را گسترش دهیم. 

به نظر می‌رسد نینتندو هنوز فکر چندانی بابت نسخه بعدی Zelda نکرده است. در زمان E3، انوما گفت که بازی بعدی مجموعه پس از بازی Breath of the Wild می‌تواند یک بازی چندنفره دیگر باشد.

شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق مجموعه Zelda و یکی از کلیدی‌ترین افراد شرکت نینتندو در آن زمان به شوخی گفت:

آقای انوما تولیدکننده مجموعه Zelda است. اگر ما یکی دیگر نسازیم، او شغلش را از دست می‌دهد، پس او باید این مورد را انگیزه‌ای برای ساخت نسخه جدید در نظر بگیرد.

وی افزود:

به عنوان یک کمپانی تولید کننده سخت‌افزار، ما نسخه‌های اصلی از مجموعه‌های کلیدی خود را برای هر یک از سخت افزارهای جدیدی‌مان عرضه می‌کنیم. اگر ما یک سخت افزار دیگر منتشر کنیم، یک زلدا جدید نیز خواهیم داشت.

در جریان مراسم رونمایی از نینتندو سوییچ، شرکت اعلام کرد بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که جدیدترین اثر این مجموعه محسوب می‌شود، در یک جهان باز عظیم در جریان خواهد بود. این بازی در تاریخ سوم مارس (جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۵) برای کنسول‌های سوییچ و Wii U منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده