نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴

نام دنیای سینمایی مشترک Godzilla و King Kong مشخص شد

طبق یک تصویر فاش شده، MonsterVerse نام دنیای سینمایی مشترک Godzilla و King Kong خواهد بود.

حدود یک ماه دیگر بازسازی جدید مجموعه کینگ کونگ (King King) با عنوان کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم تنها بخشی از دنیای سینمایی هیولایی برادران وارنر و لجندری پیکچرز است. این دنیای سینمایی با اکران فیلم گودزیلا (Godzilla) به کارگردانی گرث ادواردز، در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. در حال حاضر ساخت دو فیلم دیگر از این مجموعه به نام‌های گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) و نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) تایید شده است که طی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به روی پرده می‌روند.

با این حال، این دنیای سینمایی مشترک یک نام واحد نداشته است. حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، بخش بازاریابی فیلم Kong: Skull Island نام این دنیای سینمایی را فاش کرده است. طبق خبری که وب‌سایت کامیک‌بوک منتشر کرده، تصویری از یک جعبه اسباب بازی متعلق به فیلم Kong: Skull Island منتشر شده که در قسمتی از آن نام MonsterVerse دیده می‌شود. تاکنون بخش بازاریابی این فیلم واکنش رسمی به این تصویر نداشته و هنوز مشخص نشده است که لجندری در نظر دارد نام MonsterVerse را برای این دنیای سینمایی حفظ کند یا در آینده این نام را تغییر خواهد داد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Kong: Skull Island box toy

همچنین بر روی این جعبه اسباب بازی اطلاعات توضیحاتی از گذشته جزیره جمجمه به روایت بیل رندا با بازی جان گودمن، نیز دیده می‌شود. او در این توضیحات می‌گوید که کونگ پادشاه این جزیره مخوف است. در بخشی از این نوشته آمده است:

این جزیره بسیار بدنام و شوم است، چرا که کشتی‌ها و هواپیماهایی که به آن رفته‌اند گم شده و دیگر باز نگشته‌اند. در سال ۱۹۵۴ بمب اتمی که استفاده شد بخشی از یک آزمایش هسته‌ای نبود، بلکه آن‌ها در نظر داشتند که چیزی در این جزیره را به قتل برسانند.

طرفداران فیلم Godzilla شاید به یاد داشته باشند که دکتر ایشیرو سریزاوا با بازی کن واتانابه، در این فیلم به یک آزمایش هسته‌ای در جزایر مارشال که در سال ۱۹۵۴ انجام شده بود اشاره‌ کرد که آن‌ها تصمیم داشتند چیزی زنده (گودزیلا) را با بمب اتمی شکار کنند و به قتل برسانند، اما او بدون اینکه آسیبی ببیند منطقه را ترک کرد. تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌آند.

فیلم Kong: Skull Island به کارگردانی جردن وت رابرتز، برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده