نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ پخش فصل پنجم سریال House of Cards اعلام شد

شبکه استریم نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل پنجم سریال House of Cards را رسما تایید و اعلام کرد.

شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که طرفداران سریال درام سیاسی و جنجالی خانه پوشالی (House of Cards) باید کمی بیشتر برای بازگشت این سریال صبر کنند. طبق گفته این شبکه، فصل پنجم این سریال در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۷ (۹ خرداد ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. علاوه بر تایید تاریخ پخش فصل پنجم این سریال، تویتر رسمی سریال House of Cards تیزر کوتاهی را نیز منتشر کرده است. در این ویدیو کوتاه، کودکان به شکل مضطرب در حال گفتن سوگند وفاداری هستند و پرچم آمریکا به شکل وارونه در یک صحنه تاریک مقابل کاخ کنگره آمریکا دیده می‌شود. نت‌فلیکس همراه با این ویدیو اشاره‌ای به یکی از حرف‌های فرانک آندروود در قسمت پایانی فصل چهارم سریال House of Cards نیز کرده که گفت «ما وحشت را می‌سازیم». شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

پخش سریال House of Cards از سال ۲۰۱۳ آغاز شده و تاکنون چهار فصل از این سریال منتشر شده است. کوین اسپیسی، رابین رایت، مایکل کلی، ماهرشالا علی، درک سیسیل و مولی پارکر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال House of Cards بخشی از برنامه‌های اصلی شبکه نت‌فلیکس است که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. از جمله این سریال‌ها می‌توان به نارنجی، سیاه جدید است (Orange Is the New Black)، بلادلاین (Bloodline)، چیزهای عجیب (Stranger Things) و نارکس (Narcos) اشاره کرد.

در طول ماه‌های اخیر نت‌فلیکس سه سریال جدید و موفق دیگر به نام‌های «اُ.اِی» (The OA)، تاج (The Crown) و ماجراهای بچه‌های بدشانس (A Series of Unfortunate Events) منتشر کرده است. علاوه بر این، نت‌فلیکس اخیرا سریال جدید انیمیشنی گیرمو دل تورو که شکارچیان ترول (Trollhunters) نام دارد را نیز منتشر کرده است. سال گذشته، بیو ویلیمون، تهیه کننده، خالق، نویسنده و سازنده سریال House of Cards، اعلام کرد که پس از پخش فصل چهارم این سریال، این مجموعه را برای همیشه ترک خواهد کرد.

فصل پنجم سریال House of Cards قرار است در ۱۳ قسمت ساخته و توسط شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده