نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

حضور مارتین فریمن در فیلم Black Panther تایید شد

طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Panther، مارتین فریمن در این فیلم حضور دارد.

طبق تویتی که چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا/پلنگ سیاه، منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) رسما از روز شنبه در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شده است. به همین منظور وب‌سایت جاست جارد اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم را منتشر کرده است که در آن برخی از شخصیت‌های کلیدی این فیلم را می‌توانیم مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در این تصاویر، بوزمن را در کنار دانای گوریرا، بازیگر نقش  اوکویه، و لوپیتا نیونگو بازیگر نقش ناکیا، می‌توانیم مشاهده کنیم که در حال خروج از ساختمان هستند. همچنین در این تصاویر مارتین فریمن را نیز مشاهده می‌کنیم که با توجه به آن، سرانجام حضور وی نیز در فیلم Black Panther تایید شد. شایعات زیادی مبنی بر حضور او در این فیلم شنیده می‌شد. فریمن اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) حضور کوتاهی را در نقش اورت راس داشت. این شخصیت روابط نزدیکی با تی‌چالا دارد و انتظار می‌رفت در فیلم مستقل این ابرقهرمان نیز حضور داشته باشد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که نقش فریمن در فیلم Black Panther چقدر مهم و تاثیر گذار خواهد بود. در کامیک، راس به تی‌چالا کمک می‌کند تا صلح و آرامش را در واکاندا برقرار کند. طبق گفته شاهدان و منابع آگاه، این سه نفر پس از انجام بازی گلف در حال آماده شدن برای فیلمبرداری صحنه جلسه سازمان ملل هستند. هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما چندی پیش مشخص شد که این فیلم قرار است قسمتی از گذشته و زمان تحصیل تی‌چالا در آمریکا را به تصویر بکشد. فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) و قسمت چهارم بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) نیز از روز دوشنبه رسما آغاز خواهد شد.

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول است. علاوه بر بوزمن، گوریرا، نیونگو و فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaww) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده