نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اتفاقات فیلم Logan در دنیای سینمایی X-Men جریان ندارد

هیو جکمن در مصاحبه اخیر خود گفته است که اتفاقات فیلم Logan در دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) جریان ندارد.

بدون شک فیلم لوگان (Logan)، متفاوت‌ترین فیلم‌ مجموعه X-Men است. اما اخیرا هیو جکمن بازیگر نقش لوگان/ولورین، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت دیجیتال اسپای انجام داده و گفته است که اتفاقات این فیلم در یک جهان متفاوت جریان دارد. شایان ذکر است که اتفاقات کامیک لوگان پیر (Old Man Logan) که این فیلم از آن اقتباس شده است، با نسخه دیگری از کامیک جایگزین شده و سرنوشت لوگان تغییر کرده است. بنابراین شاید این مورد هم چندان غیر قابل پیش بینی نبوده است. جکمن توضیح داد:

زمانی که شما فیلم را تماشا کنید، کاملا درک خواهید کرد. نه تنها بخاطر لحن و جدول زمانی متفاوت فیلم، بلکه جهان فیلم نیز کمی متفاوت است. این در واقع الگوی متفاوتی است که در زمان تماشای فیلم متوجه آن خواهید شد.

این توضیح احتمالا جواب این سوال را که چرا در فیلم Logan شاهد یک کالیبان متفاوت نسبت به فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) هستیم، را خواهد داد. جکمن در ادامه اشاره‌ای به کمپانی فاکس قرن بیستم نیز کرد و گفت:

من به آن‌ها گفتم که این فیلم آخرین حضور من خواهد بود و آن‌ها گفتند که می‌خواهند مطمئن شوند که ما چه فیلمی را می‌خواهیم بسازیم. من و جیم تمامی ایده‌ها را کنار گذاشتیم چرا که ما واقعا می‌خواستیم فیلمی متفاوت را بسازیم. لحن فیلم کاملا متفاوت است و دقیقا این احساسی بود که من برای تماشای دو فیلم کشتی‌گیر (The Wrestler) و نابخشوده (Unforgiven) داشتم. فیلم Logan به تنهایی فیلم کاملا مستقلی است. این فیلم واقعا به خط زمانی یا داستان فیلم‌های دیگر وابسته نیست. بدیهی است که پاتریک استوارت در این فیلم حضور دارد، پس ما با یک کراس‌اور بسیار متفاوت و تازه روبرو هستیم.

جدول زمانی مانند یک بازی شطرنج است که شما سعی می‌کنید در خدمت آن باشید، اما کمکی به روایت داستان شما نمی‌کند و تنها باید همیشه به آن پایبند باشید. من از مجموعه X-Men انتقاد نمی‌کنم و در واقع این اولین فیلم کامیک بوکی بوده است که من در آن بازی کرده‌ام، با این حال، کسی به این فکر نمی‌کند که ایده‌ها و تصاویر متفاوت بیشتری برای پرداختن با کارگردان‌ها متفاوت‌تری وجود دارد.

X-23 in Logan Trailer

پنج شنبه هفته گذشته، کمپانی فاکس دومین تریلر فیلم Logan را منتشر کرد که در آن بیشتر با شخصیت لورا کین/X-23 آشنا می‌شویم. دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد است و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. علاوه بر جکمن، استورات و کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logann حضور دارند.

فیلم Logan قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده