نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

سورپرایز کپکام به مناسبت سی‌امین سالگرد بازی Street Fighter

تهیه کننده بازی Street Fighter اعلام کرد به مناسبت سی‌امین سالگرد انتشار مجموعه Street Fighter، سورپرایزهایی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

امروز یوشینوری اونو، تهیه‌کننده سری بازی Street Fighter، در مصاحبه با سایت IGN اعلام کرد که آن‌ها سورپرایزهایی به مناسبت سی‌امین سالگرد انتشار بازی Street Fighter برای مخاطبان این سری در نظر گرفته‌اند. او می‌گوید:

ما یک یا دو سورپرایز برای مخاطبان بازی Street Fighter در نزدیکی زمان برگزاری نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ یا شاید در نمایشگاه کمیک-کان در شهر سن‌دیگو در نظر گرفته‌ایم.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، شرکت کپکام اخیرا بازی Ultra Street Fighter II: The New Challengers را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است که بنا به گفته یوشینوری اونو این بازی شروعی بر جشن سی‌امین سالگرد بازی Street Fighter خواهد بود. همچنین این شرکت بازی Marvel vs. Capcom: Infinte را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ و فصل دوم بازی Street Fighter V را معرفی کرد.

سایت IGN از یوشینوری اونو سؤال کرده است؛ آیا آنها برنامه‌ غافلگیر‌کننده‌ای برای مجموعه بازی Rival Schools دارند. اونو در پاسخ به این سؤال گفت:

من به شما می‌گویم که هیچکدام از سورپرایزهای امسال ما درباره مجموعه Rival Schools نخواهد بود.

لازم به ذکر است که شرکت کپکام پس از عرضه بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برروی کنسول پلی‌استیشن 4، تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اعلام کرد. این بازی در روز ۱۷ اسفند با قیمت ۲۵ دلار به صورت دیجیتالی و با قیمت ۳۰ دلار به صورت فیزیکی روی این پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده