نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

مدیر ایکس باکس از وضعیت پروژه اسکورپیو خشنود است

طبق اظهار نظر اخیر مدیر ایکس باکس، به نظر می‌رسد فیل اسپنسر از وضعیت پروژه اسکورپیو بسیار خشنود و راضی است.

۲۰۱۷ آمده است تا تبدیل به سالی بزرگ برای مایکروسافت و برند ایکس‌باکس شود. تعطیلات امسال، شرکت مایکروسافت کنسول بسیار قدرتمند ایکس‌باکس به نام پروژه اسکورپیو را منتشر خواهد کرد. حال فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، نظر خود را از آخرین وضعیت توسعه این کنسول برای طرفداران بیان کرده است. او در پاسخ به شخصی در توییتر که پرسیده بود آیا امکان  نمایش کوچکی از پروژه اسکروپیو وجود دارد یا خیر، اسپنسر گفت:

واقعا دوست داشتم که بتوانم، تیم طراحی باز هم در حال انجام کار‌ خود هستند.

با وجود اینکه فیل اسپنسر نمی‌تواند چیزی را به نمایش بگذارد یا به طور دقیق در رابطه با آن صحبت کند، وی اظهار داشت که تیم ایکس‌باکس واقعا از چیزی که آن‌ها قادر به انجامش است خوشحال هستند. صحبت‌های این هفته اسپنسر تاییدی بر حرف‌های وی در اوایل این ماه بودند، هنگامی که او گفت از چیزی که تاکنون دیده مسلما خوشحال است. وی افزود:

خیلی خوب است که تیم‌های بازیسازی داخلی ما در حال آماده‌سازی خود هستند، پیشرفت عالی در سرتاسر استودیوها دیده می‌شود و توسعه پلتفرم و سخت افزار به خوبی پیش می‌رود.

همچنین در آن زمان، اسپنسر گفت که مطمئن نیست که مایکروسافت پروژه اسکورپیو را پیش از نمایشگاه E3 در ژوئن نمایش خواهد داد یا خیر. مایکروسافت بارها از پروژه اسکورپیو به عنوان قدرتمندترین کنسول ساخته شده تاکنون یاد کرده است، بنابراین انتظار می‌رود که این کنسول قیمت بالایی نیز داشته باشد اما هنوز به طور رسمی قیمت این کنسول اعلام نشده است. همچنین قرار است پروژه اسکورپیو در تعطیلات سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود، با این حال هنوز تاریخ عرضه دقیق آن هم مشخص نیست.

در دیگر اخبار مربوط به پروژه اسکورپیو هم به تازگی فرانک اوکانر (Frank O'Connor) مدیر Halo و استودیو ۳۴۳ اینداستریز گفته است که با وجود اینکه از مشخصات فنی دقیق پروژه اسکورپیو خبر ندارد، اما این کنسول از آن چیزی که فکر می‌کرده بسیار قدرتمندتر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده