// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

لرد جدید دورف ها در بازی Total War: Warhammer برای همه رایگان شد

پس از معرفی لرد جدید نژاد دورف‌ها در بازی Total War: Warhammer که در ابتدا برای همه قابل دسترس نبود، هم‌اکنون برای همه رایگان شد.

طی جدیدترین اخبار بازی Total War: Warhammer این‌که چهارمین لرد افسانه‌ای نژاد دورف‌ها به نام Grombrindal The White Dwarf که پیش‌تر در ماه اکتبر معرفی شده بود، برای همه بصورت رایگان قابل دسترس شد. پیش‌تر این لرد تنها از راه‌هایی مانند دریافت یک کد پس از خرید مجله‌ی وارهمر و راه‌های دیگری از این دست قابل تهیه بود و تعداد بسیار کمی از کاربران آن را در اختیار داشتند. بازیکنان می‌توانند این لرد افسانه‌ی قدرتمند را هم از طریق خود بازی و هم از طریق صفحه‌ی بازی Total War: Warhammer در فروشگاه استیم بصورت رایگان دانلود کنند. تریلری نیز برای کسانی که این لرد را نمی‌شناسند منتشر شده تا بیشتر با این شخصیت مرموز دنیای کهن آشنا شوند:

علاوه بر رایگان بودن این شخصیت، ویژگی منحصر بفرد وی نیز می‌تواند شما را مجاب کند تا کمپین خود با نژاد دورف‌ ها را با وی آغاز کنید! او می‌تواند در ابتدا و بصورت دوره‌ای و پس از گذشت چندین تُرنِ، در شاخه‌های مختلفی از جادوها و توانمندی‌های خود جا‌به‌جا شود. این بستگی به هدف شما در بازی و این‌که چه وظیفه‌ای از وی می‌خواهید دارد. هر یک از این شاخه‌ها باعث می‌شود ویژگی‌ها و امکانات وی تغییر کرده و رویه‌ی متفاوتی را در پیش بگیرد. البته این شخصیت مانند هر لرد دیگری نقاط ضعفی نیز دارد اما بازی با او و با این مکانیزم مختص وی خالی از لطف نخواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده