نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves منتشر شد

امروز استودیو Rare تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves منتشر کرد و سازندگان درباره بازخورد مخاطبان نسبت به این بازی صحبت کرد‌ه‌اند.

استودیو بازی‌سازی Rare تریلر جدیدی درباره بازی Sea of Thieves منتشر کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، در این تریلر سازندگان بازی درباره اهمیت بازخورد مخاطبان نسبت به بازی Sea of Thieves صحبت می‌کنند و با اعلام اینکه این بازی برای بازیکنان ساخته شده است، با شعار «برای بازیکنان» (For the Players) شرکت سونی شوخی کرده‌اند.

در این تریلر جو نیت، تهیه‌کننده اجرایی بازی، و کامرون توماس، مدیر انجمن سایت بازی، حضور دارند و درباره بازخورد مخاطبان توضیحاتی ارائه می‌دهند. براساس تریلر منتشر شده، استودیو Rare‌ سیستم اختصاصی «intensity» را برای ارزش‌گذاری بازخورد بازیکنان براساس موضوعات خاصی را در انجمن سایت بازی Sea of Thieves اجرا کرده‌اند تا بتوانند انتقادات و پیشنهادات بازیکنان را دریافت کنند. این سیستم به دو صورت ارتباطات صوتی و غیر صوتی در دسترس قرار دارد تا آنها از نقطه نظرات بازیکنان اطلاع پیدا کنند.

در ادامه تریلر، جو نیت با اشاره به اینکه بازی Sea of Thieves برای بازیکنان ساخته شده است با شعار شرکت سونی یعنی «For the Players» شوخی کرده است:

ما بازی Sea of Thieves را برای بازیکنان ساخته‌ایم، ما به سخنان آنها گوش می‌دهیم، ما براساس بازخوردهای بازیکنان آیتم‌هایی طراحی و آنها را اجرا می‌کنیم. ما صد در صد جهان بازی را با نظرات بازیکنان به جلو پیش می‌بریم.

بازی Sea of Thieves برای بازیکنان است... این شعار سونی است؟ اوه خیلی عالی...

بازی Sea of Thieves در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برروی کنسول ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

| |

لازم به ذکر است، تست آلفای بازی Sea of Thieves در پایان هفته شروع خواهد شد و کسانی که برای تست این بازی ثبت‌نام کرده‌اند، کد دریافت آلفای این بازی را به صورت یک ایمیل دریافت خواهند کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده