// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

۸۰ بازی مختلف برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است

طبق گفته شرکت نینتندو، هم اکنون ۸۰ بازی مختلف برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

با منتشر شدن اطلاعات تکمیلی حول قیمت و بازی‌های نینتندو سوییچ، اکثر مخاطبان بازی‌های ویدیویی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا نینتندو سوییچ با توجه به بازی‌ها و ساختاری که در اختیار دارد، ارزش خرید دارد؟ نکته مهم دیگر این است که چه تعداد بازی برای این کنسول در نظر گرفته می‌شود و در چه فواصل زمانی عرضه می‌شوند.

در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو اعلام کرده که هم اکنون ۸۰ بازی مختلف برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است. اگر به بازی‌های معرفی شده این کنسول نگاه کنیم، آثاری نظیر بازی Super Mario Odyssey، بازی Skyrim، بازی Splatoon 2 و بازی‌های دیگری تایید شده‌اند که همگی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. از این‌رو می‌توان انتظار داشت که حداقل سال ۲۰۱۷ سال خوبی از نظر بازی‌های انحصاری برای نینتندو سوییچ محسوب شود.

از طرفی نینتندو Wii U که در امر فروش با شکست مواجه شد، به هنگام عرضه تقریبا ۲۰ بازی مختلف را در اختیار داشت؛ این در حالی که نینتندو سوییچ تنها ۵ بازی در اختیار دارد. البته کنسول Wii U به هیچ وجه نتوانست در زمینه بازی‌های غیر انحصاری و جلب رضایت سایر کمپانی‌ها موفق ظاهر شود. ولی از این طرف ظاهرا نینتندو سوییچ تا حدی در این زمینه موفق بوده است.

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند (۳ مارس) عرضه خواهد شد و از بازی‌های روز اول آن می‌توان به بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده