// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

بروزرسانی جدید Killing Floor 2 منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Killing Floor 2 به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت.

استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) بروزرسانی بازی Killing Floor 2 را به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قرار داد. این بروزرسانی که با نام Tropical Bash در دسترس کاربران قرار گرفته است، ویژگی‌های زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. اولین ویژگی این محتوا اسلحه بون کراشر (Bone Crusher)‌ است. این سلاح جزو سلاح‌های برسرکر به حساب می‌آید. این سلاح به شما کمک می‌کند تا از حمله دشمنان در امان بمانید و آسیب کمتری دریافت کنید.

از آنجایی که اسلحه بون کراشر برای کلاس‌های مخصوص مشخص شده است اما این بروزرسانی قرار است تعدادی از این سلاح‌ها را از کلاس‌ها جدا کند. پیش از این بروزرسانی شما می‌توانستید از تمامی سلاح‌ها استفاده کنید، اما امتیاز و مزایای استفاده شده از آن سلاح از آنجایی که مربوط به کلاس شما نبوده، برای شما در نظر گرفته نمی‌شد. اما هم اکنون به طور مثال اگر به عنوان کلاس ساپورت از اسلحه کلاس مدیک استفاده کنید، امتیاز و مزایای آن برای شما در نظر گرفته می‌شود.

این بروزرسانی یک موجود جدید با نام گورفیند که از نژاد زد‌ها است به این بازی اضافه می‌کند. گورفیند که دارای دو شمشیر بزرگ است به طرف گیمر‌ها هجوم می‌برد. در عکس پایین می‌توانید موجود جدید را مشاهده کنید که در این عکس‌ سلاح‌های موثر برای نابود کردن این موجود نیز مشخص شده است که گویا فقط شات‌گان و رایفل می‌توانند آسیب خوبی به وی وارد کنند.

Killing floor

به لطف این بروزرسانی بزرگ، نقشه جدیدی با نام زد لندینگ (Zed Landing) به این بازی اضافه می‌شود جایی که هواپیمای واژگون شده‌ای در کنار آتشفشان خروشان که می‌تواند به شما آسیب برساند، دیده می‌شود. در پایین می‌توانید عکس این نقشه را مشاهده کنید:

در جدیدترین اخبار بازی Killing Floor، استودیو سازنده آن اعلام کرد که این بروزرسانی اچیومنت‌های جدیدی برای نسخه پی‌سی در پی داشته و یک سری باگ‌های بازی را نیز رفع کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده