// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

ویژگی های جدید فصل چهارم بازی Smite معرفی شد

استودیو Hi-Rez جزییات کاملی از بروزرسانی ۴.۱ بازی Smite را اعلام کرد.

پس از صحبت‌ها در رابطه با جزئیات بروزرسانی جدید فصل چهارم بازی Smite، استودیو های-رز فهرست بلندبالایی از ویژگی‌هایی که قرار است در نسخه ۴.۱ به بازی اضافه شوند را اعلام کرد.

در آپدیت جدید، شخصیت Vamana از نظر مدل‌سازی و کارت‌های پیش فرض بروزرسانی دریافت خواهد کرد؛ این همچنین شامل تغییر رنگ‌بندی و مجموعه‌ای از صداهای جدید برای این شخصیت خواهد بود. تعدادی دیگر از الهه‌ها نیز مثل Such Cold Skadi، Modern Mercenary Nemesis و همچنین Kuang به افتخار برنده مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پوسته‌های جدید دریافت خواهند کرد. Undying Chest سال ۲۰۱۷ نیز برای شخصیت‌های Vulcan، Agni، Ullr، Bellona، Camazotz و Medusa شامل دریافت پوسته‌های جدید خواهد بود.

از جمله ویژگی‌های جدید دیگر، اضافه شدن آواتار (نمایه‌ای) با نام «Cutesy Doge»، حرکت Emote جدید «Vulcan Dance» و حرکت‌های Emote جدیدی خواهد بود که براساس سطح بازیکن و میزان همراهی آن‌ها با بلیط‌های فصلی ۲۰۱۷ Smite در دسترس خواهند بود. در ادامه این فهرست طولانی از بروزرسانی‌ها، نقشه‌های Conquest و همچنین Clash بازی نیز شامل بروزرسانی خواهند بود. به نظر می‌رسد هم Fire Giant و هم Gold Fury کاهش سطح سلامت پایه‌ای خودشان را داشته باشند، اما این میزان به ازای هر دقیقه افزایش پیدا می‌کند.

طراحی جدید برای صفحات بارگذاری و همچنین یک سری موارد دیگر نیز در بین تغییرات دیده می‌شود که برای بررسی دقیق‌تر می‌توانید به سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

در دیگر اخبار بازی Smite نیز خواندید که شخصیت جدید Morrigan به عنوان الهه بعدی پانتئون به بازی اضافه و همچنین بازی Smite Rivals نیز برای iOS معرفی شده بود. همچنین اعلام شد که بازی جدید های-رز یعنی Smite Tactics نیز تست بتا را به پایان رسانده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده