نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱

اطلاعات جدیدی از بخش Persistent Universe بازی Star Citizen منتشر شد

کریس رابرتز (Chris Roberts) و تیم Cloud Imperium امروز از طریق یوتیوب توضیحاتی در رابطه با بخش Persistent Universe بازی Star Citizen ارایه دادند.

امروز استودیو Cloud Imperium Games یک ویدیو جدید منتشر کرد که در آن به توضیح چندین عدد از مکانیزم‌هایی که به عنوان پایه و اساس بخش Persistent Universe بازی Star Citizen شناخته می‌شود، می‌پردازد. Persistent Universe به عنوان بخش چندنفره عظیم آنلاین (MMO) بازی شناخته می‌شود و مراحل توسعه خود را سپری می‌کند.

اعضای این برنامه که متشکل از کریس رابرتز کارگردان بازی، ارین رابرتز (Erin Roberts) مدیر تولید سراسری، تاد پاپی (Todd Papy) طراح ارشد بازی و تونی زیورک (Tony Zurovec) کارگردان بخش Persistent Universe بودند، به پاسخ به پرسش‌های مشترکین بازی پرداخته و سپس در مورد المان‌های این بخش مانند تفاوت‌های محیطی، فرود در سیارات، اتفاقی که هنگام قطع ارتباط شما با بازی رخ می‌دهد، سیستم ماموریت‌های در دست ساخت بازی، فعل و انفعالات میان خدمه کشتی‌ها، کشاورزی، واحد پول و عملکرد بیکن‌های (beacons) خدماتی و اضطراری سخن گفتند.

بازی Star Citizen به تازگی بروزرسان 2.6 آلفا خود را دریافت کرده و در کنار آن شاهد انتشار تصاویر جدیدی از بازی و ویدیویی در رابطه با چگونگی خلق زبان بیگانگان در بازی منتشر شده است.

بازی استار سیتیزن با حمایت ۱,۷۲۲,۸۱۱ بازیکن موفق به جمع آوری بودجه‌ای بالغ بر ۱۴۱ میلیون دلار (به طور دقیق ۱۴۱,۷۳۳,۱۹۸ دلار) شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده