// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

سازندگان سابق Witcher 3 ،Hitman و Dying Light استودیو جدیدی را تشکیل دادند

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان سابق بازی‌های بزرگی از جمله Witcher 3 ،Hitman و Dying Light استودیو جدیدی را در شهر وروتسواف لهستان تشکیل دادند.   

اعضای سازنده بازی‌های بزرگی و محبوبی همچون The Witcher 3: Wild Hunt ،Hitman و Dying Light به تازگی استودیو جدیدی را در شهر وروتسواف لهستان تشکیل داده‌اند. این استودیو Strange New Things نام‌گذاری شده و در وبسایت رسمی آن متن زیر منتشر شده است:

سازندگان سابق بازی‌های بزرگ (AAA) که خواستار چیزهای بیشتری هستند.  

افراد حاضر در Strange New Things پیش از این در استودیو‌های بزرگ و معروفی از جمله CD Projekt Red ،IO Interactive ،Techland و... مشغول به کار بودند پس باید انتظار یک بازی خوب دیگر را داشت. 

Strange New Things در حال حاضر مشغول به کار بر روی اولین پروژه‌اش است اما اطلاعاتی که از سوی استودیو منتشر شده بسیار عجیب و غیرشفاف است. استودیو فعلا بازی را [Project [BLANK نامگذاری کرده و درخصوص آن گفته است:

این نام پروژه‌ بازی جدیدمان بوده که قرار است پیرامون [BLANK] باشد و اتفاقات آن در [BLANK] و از دید [BLANK] روایت شود. این پروژه‌ جایگاه ویژه‌ای در قلبمان دارد و قرار است داستان خود را در یک لحظه، زمان و مکان خاص روایت کند که تاثیر بسیاری بر روی [BLANK] دارد.

سازندگام اعلام کرده‌اند که بازی‌ را در زمان مناسب معرفی خواهند کرد پس تا آن لحظه باید به همین توضیحات بسیار عجیب بسنده کنیم. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده