// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

مایلز مورالس مرد عنکبوتی جدید در انیمیشن سونی پیکچرز خواهد بود

سرانجام تایید شد که در انیمیشن جدید سونی پیکچرز، «مایلز مورالس» نقاب اسپایدرمن را به صورت خواهد زد.

گرچه از قبل نیز حدس و گمان‌هایی در این زمینه وجود داشت که انیمیشن نام‌گذاری نشده و مورد انتظار سونی، از شخصیت «مایلز مورالس» به عنوان مرد عنکبوتی استفاده خواهد کرد ولی اینک به لطف اظهارات کریستین بلسون، مدیرکل شرکت Sony Pictures Animation این خبر به تایید رسید.

این انیمیشن توسط فیل لورد نویسندگی خواهد شد که قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در کنار کریس میلر، کارگردان فیلم Lego، کار تولید انیمیشن جدید را آغاز کنند. این دو همچنین قرار است به زودی به عنوان کارگردان، ساخت فیلم اختصاصی شخصیت Han Solo در دنیای Star Wars را نیز انجام دهند. لورد و کریس در ویدیوی ضبط‌شده‌ای، پیرامون شخصیت مایلز مورالس به عنوان شخصیت اصلی نقش مرد عنکبوتی گفتند: «چیزی که برای ما بیش از حد الهام‌بخش است، این است که هرکسی می‌تواند ماسک را به صورت بزند. شما می‌توانید از هر نژاد، عقیده یا رنگ باشید». این دو پس از این کلیپی ضبط شده از مراحل اولیه ساخت انیمیشن را به اشتراک گذاشتند که مرد عنکبوتی را در حالتی سیاه، مشابه طرح‌های کامیک بوکی مایلز مورالس در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.

کارگردان‌های این انیمیشن نیز Bob Persichetti نویسنده انیمیشن The Little Prince همراه با Peter Ramsey است که او نیز پیش‌تر کارگردانی انیمیشن Rise of the Guardians را بر عهده داشت. آوی آراد و ایمی پاسکال به عنوان تهیه‌کنندگان ارشد به همراه کریستینا استاینبرگ به عنوان تهیه‌کننده از دیگر اعضای تیم تولید انیمیشن جدید SPA هستند.

شخصیت «مایلز مورالس» در سال ۲۰۱۱ توسط برایان مایکل بندیس و سارا پیکلی خلق شدند. این شخصیت یکی از کاراکترهای مجموعه کمیک‌های ۲۰۱۱ Ultimate Marvel بود که پس از مرگ «پیتر پارکر» در آن مجموعه، نقاب پارکر را برداشت و وظیفه او را بر عهده گرفت. مارول پرونده آن مجموعه کمیک را در سال ۲۰۱۵ بست ولی شخصیت مورالس درنهایت وارد خط اصلی Marvel Universe شد و در این دنیای کامیک بوکی کار خود را با داستان All-New, All-Different مارول آغاز کرد.

این شخصیت هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از نقش‌های اصلی، در سریال انیمیشنی Ultimate Spider-Man که از Disney XD پخش می‌شود حضور دارد و دونالد گلاور نقش وی را صداگذاری می‌کند. دونالد گلاور که پیش از این، طرفداران به شدت مشتاق بازی وی در نقش حقیقی اسپایدر-من بودند اما درنهایت آن نقش به اندرو گارفیلد رسید، قرار است یکی از نقش‌های مکمل فیلم Spider-Man: Homecoming در دنیای سینماتیک مارول را بازی کند.

قرار است Sony Pictures Animation فیلم انیمیشنی مرد عنکبوتی را در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ عرضه کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده