// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

احتمال عرضه ریمستر بازی L.A. Noire بر روی نینتندو سوییچ

یک منبع آگاه خبر از احتمال انتشار بازی L.A. Noire برای پلتفرم نینتندو سوییچ داده است.

بازی اکشن ما‌جرا‌جویی L.A. Noire، محصول مشترک استودیو تیم بوندای (Team Bondi) و راک‌استار گیمز (Rockstar Games) در سال ۲۰۱۱ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و به‌واسطه داستان‌سرایی فوق‌العاده و نو‌آوری در زمینه انیمیشن‌های صورت با نظر مثبت منتقدین و مخاطبین رو‌به‌رو شد. حال بر‌طبق شایعات منتشر شده علاقه‌مندان می‌توانند با فاصله زمانی حدودا ۶ ساله نسخه ریمستر این بازی را بر روی نینتندو سوییچ تجربه کنند.

فردی به نام Yan2295 که منبع داخلی راک‌استار گیمز محسوب شده و روابط نزدیکی با سازنده‌های GTA Online و  سری بازی‌های Grand Theft Auto دارد، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر پرده از این اتفاق احتمالی برداشته است. وی در متن توییت خود نوشته است:

بر‌اساس آنچه که شنیده‌ام احتمال دارد که راک‌استار گیمز نسخه ریمستر بازی L.A. Noire را روی نینتندو سوییچ عرضه کند.

مدتی پیش بود که کمپانی نینتندو جدیدترین کنسول خود که با نام سوییچ شناخته می‌شود را به طور کامل معرفی و ویژگی‌های مختلف آن را بر‌شمرد که از بین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی کارت‌های Micro SDXC تا سقف دو ترابایت، دریافت ماهیانه بازی‌های رایگان NES و SNES و نبود قفل منطقه‌ای اشاره کرد. همچنین بازی‌های متعددی برای این کنسول تایید شده‌اند که Arms، The Elder Scrolls V: Skyrim، The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،NBA 2K18، Xenoblade Chronicles 2 و بازی معرفی نشده‌ای از سری Fifa بیش از دیگران به چشم می‌آیند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده