نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴

محتویات نسخه بتای بازی For Honor

یوبیسافت چندی پیش تاریخ عرضه نسخه بتای بازی For Honor را اعلام کرد و حال محتویات این نسخه نیز مشخص شده است.

بازی For Honor را می‌توان یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ دانست که زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی، چندی پیش اعلام کرد که نسخه بتای محدود این اثر از تاریخ ۷ تا ۱۰ بهمن در دسترس خواهد بود و حال این کمپانی فرانسوی در جدید‌ترین اخبار بازی، جزییات و محتویات این نسخه را نیز اعلام کرده است. بر این اساس شما می‌توانید در نسخه بتا به ۹ مورد از ۱۲ هیروی بازی دسترسی داشته باشید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قهرمان‌هایی از هر سه جناح سامورایی، شوالیه و وایکینگ در نسخه بتا حضور خواهند داشت.

بازی For Honor در مجموع پنج حالت در بخش چندنفره دارد که سه مورد از آن‌ها در نسخه بتا در دسترس خواهند بود. این سه مورد Dominion (نبرد‌های چهار در برابر چهار)، Brawl (نبرد‌های دو در برابر دو) و Duel (نبرد‌های یک در برابر یک) هستند. همچنین در این نسخه سه نقشه نیز وجود دارد.

همچنین کاربران در نسخه بتا می‌توانند حالت Faction War را نیز تجربه کنند. Faction War به شما اجازه می‌دهد تا یکی از احزاب بازی را انتخاب کنید و برای آن امتیاز کسب کنید. در پایان هر حزبی که امتیاز بیش‌تری داشته باشد، جوایزی دریافت خواهد کرد. اگر هنوز کد نسخه بتای For Honor را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به سایت آن برای ثبت‌نام اقدام کنید و منتظر ایمیل یوبیسافت باشید.

نسخه نهایی بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده