// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane قصد دارد بازی بسازد

دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane که سابقه ساخت فیلم از روی یک بازی ویدیویی را دارد، اینک قصد دارد یک بازی بسازد.

دان تراختنبرگ، کارگردان هالیوود که نخستین کارش را با فیلم سال ۲۰۱۱ Portal: No Escape، براساس مجموعه بازی Portal شرکت ولو آغاز کرده بود، گفته است اینک قصد دارد به طرف دیگر ماجرا پرداخته و یک بازی ویدیویی بسازد. او در مصاحبه‌ای که با Glixel انجام داده گفته بود که «او تا همینجا هم برای ساخت یک بازی، مشورت‌هایی را با برخی داشته است». البته هنوز نباید خیلی خوشحال شد، چرا که حتی در صورتی که وی بخواهد یک بازی بسازد هم به این زودی‌ها این امر محقق نخواهد شد. وی در این مورد گفت:

من حس می‌کنم تا زمانی که احتمال پیدا کردن شانس ساخت بازی را به دست بیاورم، باید ابتدا چند فیلم دیگر بسازم؛ اما واقعا دوست دارم روزی این کار را انجام بدهم.

تراختنبرگ توضیح بیشتری درباره اینکه برای ساخت بازی با چه افرادی مشورت کرده نداد و مشخص هم نکرد که دقیقا چه نوع بازی قرار است بسازد. کارگردان دیگر ،یعنی جی‌جی آبرامز که در همین فیلم شماره ۱۰ خیابان کلورفیلد سابقه همکاری با تراختنبرگ را داشته و کارنامه او مملو از آثار طراز اولی چون ساخت فیلم‌هایی از مجموعه Star Wars و Star Trek است، پیش از این اعلام کرده بود که با Chair Entertainment، خالق مجموعه Infinity Blade مشغول همکاری است تا یک بازی در سبک استراتژیک با نام Spyjinx و تحت پلتفرم‌های رایانه شخصی و موبایل تولید کند.

صحبت‌های تراختنبرگ در مصاحبه با گلیکسل دارای نکات جالب زیادی است. او همچنین گفته بود قصد این را نیز دارد که محصولی برای «واقعیت مجازی» تولید کند؛ البته برای این مورد نیز نباید تا آینده‌ای نزدیک امیدوار بود. او که یکی از قسمت‌های سریال Black Mirror را نیز کارگردانی کرده، از اینکه چطور بعد از به پایان رساندن فیلم شماره ۱۰ خیابان کلورفیلد هرشب به انجام بازی‌های ویدیویی می‌پردازد صحبت کرد. تراختنبرگ بازی‌هایی چون Heroes of the Storm، Overwatch، Dishonored 2 و The Last Guardian را در حال حاضر بازی می‌کند و به اعتراف خودش از بازیکنان قدیمی World of Warcraft نیز است. وی در این مورد هم گفت:

هرجا که بروم بازی‌هایم را همراه خود می‌آورم و این بخش بزرگی از قسمت خلاقانه زندگی من را تشکیل می‌دهد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده