نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

احتمالا بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در ماه اسفند منتشر خواهد شد

یک خرده فروش برزیلی اعلام کرد بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در ماه فوریه (اسفند) منتشر خواهد شد.

زمانی که تریلر بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در مراسم Playstation Experience 2016 به نمایش درآمد، هیچ توضیحی در مورد تاریخ عرضه این بازی ارائه نشد. 

حال، براساس اعلام یک خرده فروش در کشور برزیل، این احتمال وجود دارد که بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy زودتر از زمانی که ما انتظار داریم منتشر شود. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در روز ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۵ برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار اعلام شده بسیار عجیب به نظر می‌رسد، چون دو ماه برای انجام کارهای بازاریابی و تبلیغات بازی بزرگی مانند Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بسیار کم است.

اگر از حضور شان لیدن با تی‌شرت کرش در مراسم Playstation Experience سال ۲۰۱۵ را تا مراسم امسال PSX را حساب کنیم، می‌توان گفت که شرکت سازنده کارهای بازاریابی این بازی را انجام داده است و می‌توان به تاریخ انتشار اعلام شده اعتماد کرد.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نسخه بازسازی شده سه‌گانه Crash Bandicoot است که شرکت ناتی‌داگ برای کنسول پلی‌استیشن 1 منتشر کرده بود. ساخت بازسازی این مجموعه را استودیو Various Visions بر عهده گرفته است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده