نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

استودیو آرکین: نسخه پی سی بازی Prey بدون مشکل خواهد بود

استودیو آرکین، سازنده بازی Prey، اعلام کرده که نسخه پی‌سی این اثر بدون مشکل خواهد بود.

یکی از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۷، Prey ساخته استودیو آرکین است. استودیویی که در سال ۲۰۱۶ بازی موفق Dishonored 2 را ساخته بود و نسخه پی‌سی این بازی در زمان عرضه با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد که باعث شد سازندگان چندین بار بروزرسانی‌های مختلفی برای آن عرضه کنند و البته این مشکلات هنوز هم به صورت کامل رفع نشده‌اند.

حال رافائل کولانتونیو، از طراحان استودیو Arkane، در مصاحبه‌ای که اخیرا با سایت گیم‌اینفورمر داشته، اعلام کرد که این استودیو اشتباهش در قبال Dishonored 2 را در مورد Prey تکرار نخواهد کرد و نسخه پی‌سی این بازی در هنگام عرضه بدون مشکل خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد که برای ساخت این بازی، از موتور CryEngine استفاده می‌شود:

ما در زمان عرضه بازی Dishonored 2 با مشکلات زیادی در مورد نسخه پی‌سی این اثر روبرو شدیم. واقعیت این است که وقتی در حال توسعه یک بازی هستید، هرگز صد درصد مطمئن نیستید که نتیجه نهایی و عملکرد آن به چه شکل خواهد بود. مخصوصا روی پی‌سی که تنوع فوق‌العاده بالایی در زمینه قطعات شاهد هستیم. اما در مورد Prey دیگر این اشتباهات تکرار نخواهد شد و بازی در زمان عرضه بدون مشکل خواهد بود.

همچنین باید به این مورد هم اشاره کنم که ما زمان زیادی را صرف کار روی موتور بازی Dishonored 2 کرده بودیم. درست است که موتور این بازی در اصل idTech 5 است، ولی ما این موتور را به میزان زیادی تغییر داده بودیم و می‌توان گفت که دیسانرد ۲ اولین اثری بود که با این موتور دست‌کاری شده ساخته و عرضه می‌کردیم. ولی Prey قرار است با کرای‌انجین ساخته شود که تا به امروز بازی‌های زیادی با آن ساخته شده و بدون مشکل روی پی‌سی اجرا شده‌اند. در نتیجه انتظار داریم که به لطف این موتور و صد البته دقت بیش‌تر ما، نتیجه نهایی یک تجربه بدون نقص باشد.

بازی Prey در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. ناشر این بازی هم بتسدا است. سازندگان بازی اخیرا اطلاعاتی از قدرت‌های ویژه و همچنین سلاح‌های آن ارائه کرده بودند. به‌علاوه شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر از گیم‌پلی این اثر را در زومجی تماشا کنید.


منبع OC3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده