نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

شوهی یوشیدا: عرضه Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۷ تایید نشده است

شوهی یوشیدا اعلام کرده که هنوز عرضه بازی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۷ تایید نشده است.

سونی دیروز ویدیویی با محوریت بازی‌های بزرگ پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد که در آن بازی‌هایی چون Detroit: Become Human، جدید‌ترین ساخته دیوید کیج، و Dreams نیز دیده می‌شدند. همین امر هم باعث شد تا طرفداران احساس کنند که این بازی‌ها قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شوند. با این حال امروز شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های بازیسازی جهانی سونی، اعلام کرد که قرار گرفتن این بازی‌ها در بین بازی‌های بزرگ پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷، صرفا یک اشتباه از جانب شعبه انگلیس پلی‌استیشن بوده و هنوز عرضه آن‌ها در سال جاری تایید نشده است.

یوشیدا پس از اینکه با سوال یکی از طرفداران در این مورد در توییتر روبرو شد، گفت که عرضه این بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ تایید نشده و صرفا یک اشتباه از جانب شعبه بریتانیا پلی‌استیشن که ویدیو را منتشر کرده، است.

Detroit: Become Human جدید‌ترین ساخته دیوید کیج و استودیو کوانتیک دریم است که داستان آن پیرامون چند اندروید (ربات) روایت می‌شود. مانند ساخته‌های پیشین این استودیو گیمر در طول داستان حق انتخاب دارد و بازی پایان‌های متعددی بر اساس انتخاب‌های وی خواهد داشت. بازی Dreams هم محصول استودیو مدیا مولکول است که حالتی سند‌باکس داشته و گیمر می‌تواند با خلاقیت خود موارد مختلفی را خلق کرده، با آن‌ها بازی کند و ساخته‌های خودش را با دیگر کاربران نیز به اشتراک بگذارد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده