// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

استودیو اسلج‌همر تصویری مرتبط با نسخه جدید Call of Duty منتشر کرد

استودیو Sledgehammer با انتشار یک تصویر مفهومی مرتبط با Call of Duty، سال نو را به تمامی مخاطبان خود تبریک گفت.

این روزها به مناسبت سال نو میلادی استودیو و کمپانی‌های بازیسازی پیام‌های تبریک خود را به شیوه‌های مختلفی منتشر می‌کنند. حال استودیو اسلج‌همر، سازنده بازی Call of Duty: Advanced Warfare، در جریان یک توییت ضمن تبریک سال نو میلادی، یک عکس مفهومی را منتشر کرده است.

در این عکس شاهد یک کلت هستیم که هم در جنگ‌های جهانی و هم در نبرد‌های مدرن شاهد استفاده از آن بودیم. حال دو احتمال وجود دارد. اول اینکه احتمال دارد این استودیو برای نسخه سال ۲۰۱۷ میلادی کالاف دیوتی بسراغ جنگ‌های جهانی برود. بازی بتلفیلد ۱ با به تصویر کشیدن جنگ جهانی اول به خوبی توانست موفقیت بالایی کسب کند و شاید استودیو اسلج‌همر نیز از این فرمول برای موفقیت استفاده کند. احتمال دوم این است که روند ساخت نسخه‌های مدرن در دستور کار قرار بگیرد و شاهد عرضه شدن کالاف دیوتی: ادونس وارفر ۲ باشیم. بازی که مورد تایید مخاطبان نیز قرار گرفته بود.

با این حال تمامی این تفاسیر احتمالاتی است که از این عکس می‌توان فهمید. باید تا زمان معرفی کالاف دیوتی بعدی صبر کرد و دید نسخه ۲۰۱۷ این بازی با چه تغییرات و محتویاتی معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید عکس مربوطه را تماشا کنید.

Call of Duty


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده