// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Pinball Deluxe: Reloaded

بازی اندروید و آیفون Pinball Deluxe: Reloaded نوستالژی کودکانه بسیاری از افراد می‌تواند باشد که با آن به دوران خوش گذشته سفر کنند. با معرفی این بازی همراه باشید.

در دنیای امروز که تمامی سرگرمی‌ها و بازی‌ها با دنیاهای آخرالزمانی و گرافیک‌های خیره‌کننده خود چشم‌اندازی از آینده را نشان مخاطب می‌دهند و بازی‌کن را با سیل عظیمی از زامبی‌ها و مخلوقات عجیب الخلقه خود هیجان زده می‌‌کنند که اگر مقداری دیر بجنبین بدن تکه تکه شده کاراکتر بازی تنها چیزی است که نصیبتان می‌شود، دلمان برای یک بازی با تمی کلاسیک با طراحی محیط‌های شاد و گیم‌پلی بدون استرس لک می‌زند.

کمپانی گیرین کد اپس (GreenCod Apps) با در نظر داشتن انتشار بازی‌های این چنینی در دنیای مدرن امروزی دست به تولید بازی زده که شما را به دوران خوش کودکی می‌برد و حسی زیبا را در درون شما زنده می‌کند. بازی Pinball Deluxe: Reloaded که در سال 2016 برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده و با طراحی بسیار هنری و رنگارنگ می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. گیم پلی این بازی کاملا مشخص است به این صورت که شما کنترل توپی را در دست دارید که باید بر روی میز بازی با ضربه زدن به آن و اثابت توپ به موانعی رنگارنگ و چالش برانگیز در سر راهش امتیاز کسب کنید و رکورد خود را در میان دوستانتان افزایش دهید.

بازی موبایل Pinball Deluxe: Reloaded

اگر به بازی‌های آرکید علاقه‌مند هستید این بازی با مراحل متنوع به‌همراه موسیقی متن هیجان انگیز خود قطعا شما را راضی خواهد کرد. این بازی با فیزیکی دقیق در کنترل توپ و سبک بازی منحصر به‌فرد خود در هر میز، توانسته جایزه بهترین طراحی میز را از آن خود کند. یکی از ویژگی‌های Pinball Deluxe: Reloaded قابلیت سفارشی سازی میز پین بال توسط مدهای کلکسیونی است که این بازی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا با آن بتواند میزهای پین بال دلخواه خود را سفارشی سازی کند. از دیگر ویژگی‌های این عنوان می‌توان به قابلیت بازی به صورت چند نفره آنلاین اشاره کرد که خالی از لطف نیست و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی با حجمی کم به نسبت بازی‌های روز دنیا و نداشتن دیتا در پلتفرم اندروید جای کمی را در گوشی شما اشغال می‌کند.

Pinball Deluxe: Reloaded 01

بازی Pinball Deluxe: Reloaded توانسته از گوگل پلی امتیاز بسیار خوب ۴.۶ را کسب کند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای پلتفرم‌ اندروید و iOS از گوگل پلی استور و آیتونز دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Pinball Deluxe: Reloaded از پلی‌استور گوگل | دانلود بازی آیفون Pinball Deluxe: Reloaded از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده