نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

عدم پشتیبانی نینتندو سوییچ از برنامه‌هایی چون نت فلیکس در هنگام عرضه

به نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ در هنگام عرضه به برنامه‌های چندرسانه‌ای مانند نت فلیکس (Netflix) مجهز نخواهد بود.

مراسم رونمایی کامل از کنسول نینتندو سوییچ که هفته گذشته برگزار شد اطلاعات فراوان و کاملی را که بسیاری از بازیکنان به دنبال آن بودند از جمله قیمت و تاریخ انتشار کنسول منتشر کرد، اما جزئیات فراوانی در رابطه با رابط کاربری کنسول و امکانات آن منتشر نشده است. با توجه به اینکه کنسول سوییچ مجهز به یک فروشگاه آنلاین است، ممکن است شما فکر کنید که نینتندو سوییچ مجهز به برنامه‌هایی مانند نت فلیکس در هنگام عرضه خواهد بود، اما به نظر می‌رسد خبری از این امکانات، حداقل در زمان انتشار کنسول نیست.

وبسایت Business Insider فرصتی داشته تا به رویداد دمو کنسول سوییچ که در هفته گذشته برگزار شد سری بزند و به همین علت شاهد انتشار اطلاعات جالبی در رابطه با برنامه‌های این کنسول هستیم. طبق گزارش منتشر شده توسط این وبسایت، کنسول نینتندو سوییچ در هنگام عرضه به هیچگونه برنامه چند رسانه‌ای دسترسی نخواهد داشت.

گفته شده این اطلاعات به طور مستقیم از سوی مدیر ارشد روابط عمومی شعبه آمریکا نینتندو دریافت شده و آن‌ها را مطلع کرده بود که نینتندو سوییچ به هیچ یک از این ویژگی‌ها در هنگام انتشار دسترسی نخواهد داشت، ویژگی‌هایی که طبق گفته آن‌ها شامل برنامه‌ای مانند نت فلیکس هم می‌شود. با این حال در گزارش مذکور عنوان شده است که مسئول مربوطه به طور دقیق بر عبارت «در هنگام عرضه» تاکیید کرده است، با این حال به کار بردن این جمله به معنای تضمین انتشار برنامه‌ای مانند نت فلیکس در آینده برای کنسول سوییچ نخواهد بود.

ممکن است فکر کنید نینتندو سوییچ مسلما برنامه‌های چند رسانه‌ای مانند نت فلکیس را مدت کوتاهی پس از انتشار، پشتیبانی می‌کند. نت فلیکس موفقیت بزرگی در کنسول Wii بود. همچنین شاهد عرضه آن برای کنسول‌های Wii U و 3DS هم بودیم.

با وجود اینکه نینتندو سوییچ به امکاناتی مانند 4G LTE برای استریم مواردی مانند نت فلیکس در حالت قابل حمل مجهز نیست، خوب است اگر این کنسول به امکانات مذکور حداقل در حالت خانگی یا هنگام اتصال به Wi-Fi دسترسی داشته باشد. ممکن است فکر کنید امکان ندارد که نینتندو چنین امکاناتی را به طور کامل رها کند، اما اطلاعات در رابطه با بخش آنلاین کنسول بسیار محدود است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده