نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار تریلر جدید فیلم Logan با معرفی کامل شخصیت X-23

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدید و پایانی فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام دومین و آخرین تریلر فیلم Logan را منتشر کرد. این فیلم سومین قسمت از مجموعه ولورین (Wolverine) است. نخستین تریلر این فیلم اواخر ماه مهر منتشر شده بود که در آن تایید شد شخصیت لوگان / ولورین با بازی هیو جکمن، بسیار پیر و ضعیف شده و در حال از دست دادن قدرت شفا بخشی خود است. همچنین در این فیلم شاهد نسخه بسیار سالخورده چارلز اگزاویر/ پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت، نیز خواهیم بود. داستان فیلم بر اساس کمیک‌های هشت قسمتی لوگان پیر (Old Man Logan) است که توسط مارک میلر و استیو مک‌نیون نوشته شده بود. طبق اعلام سازندگان، وقایع فیلم تا حد زیادی مطابق وقایع کمیک خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا با تماشا کنید:

|

در این تریلر شخصیت لورا کین / X-23 به طور کامل معرفی می‌شود و شاهد قدرت و شباهت‌های او به شخصیت لوگان هستیم. او مانند نسخه کامیک شخصیت کاملا سرکش و نافرمانی دارد و احتمالا در طول فیلم درگیری‌هایی نیز با لوگان خواهد داشت. دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد است و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. علاوه بر جکمن، استورات و کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند.

در ماه مارس ۲۰۱۵، هیو جکمن تویتی در تویتر شخصی خود منتشر و اعلام کرد که فیلم Logan، آخرین حضور او در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. جکمن اخیرا در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی دوباره تاکید کرده است که پس از انتشار این فیلم، او دیگر باز نخواهد گشت. با این حال، از جکمن پرسیده شد که آیا او علاقه دارد که در فیلمی مشترک همراه با شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز، حضور داشته باشد یا خیر. او اعتراف کرد که این تصمیم سختی برای او خواهد بود چرا که با توجه به تفاوت‌هایی که بین این دو شخصیت وجود دارد، می‌تواند ایده بسیار جالبی برای یک فیلم مشترک باشد، اما او در ادامه گفت که اکنون زمان مناسبی برای ترک این نقش است. او در جواب گفت:

من مردد خواهم شد، چرا که من کاملا می‌توانم یک ایده بسیار مناسب و جالب را ببینم. اما ممکن است زمان اشتباهی برای آن باشد. این نقطه‌ای است که کار من به پایان خواهد رسید. از لحاظ تئوری، این یک ایده بسیار عالی است.

جکمن اخیرا تصویری در تویتر شخصی خود منتشر کرده بود که حاوی اولین خلاصه رسمی داستان فیلم Logan بوده است. در این خلاصه آماده است:

 در آینده‌ای نزدیک، یک لوگان شکسته، از پروفسور X بیمار مراقبت و پرستاری خواهد کرد؛ آن هم در یک مخفیگاه در مرز مکزیک. درحالی که لوگان خود را از همه جهان مخفی کرده، نوجوان جهش‌یافته‌ای که توسط نیروهای سیاه تحت تعقیب است از راه می‌رسد و باعث می‌شود او بار دیگر از میراثش استفاده کند.

فیلم Logan قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده