// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

فیل اسپنسر: لاین آپ ۲۰۱۷ بازی‌ های ایکس باکس وابسته به بازی های تیر اندازی بزرگ این کمپانی نیست

فیل اسپنسر در صفحه توییتر خود اعلام کرده که لاین‌آپ ۲۰۱۷ ایکس باکس وابسته به بازی‌های تیراندازی اول شخص بزرگ این کمپانی نخواهد بود.

سال ۲۰۱۷ میلادی، سالی متفاوت برای ایکس‌باکس وان خواهد بود که از همان ابتدا با حواشی شروع شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در صفحه توییتر خود نوشته است که در سال ۲۰۱۷ لاین آپ بازی‌های ایکس‌باکس به هیچ وجه به بازی‌های شوتر اولش شخص بزرگ این کمپانی نظیر مجموعه Halo یا مجموعه Gears of War وابسته نیست و قرار است تجربیات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار بدهیم.

یکی از کاربران توییتر از وی سوالی پرسید در مورد بازی‌های جدید و اسپنسر در این باره پاسخ داد:

سال ۲۰۱۷ از نظر بازی‌های ویدیویی سالی متفاوت برای ما خواهد بود. نسخه‌ی جدیدی از هیلو یا Gears of War قرار نیست شاخص لاین‌آپ ما باشند. کسب تجربیات متفاوت بواسطه بازی‌های جدید می‌تواند در این سال جالب باشد.

جدیدترین بازی وابسته به مجموعه هیلو بازی Halo Wars 2 در ماه فوریه برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر به لاین‌آپ بازی‌های ایکس‌باکس در ۲ سال اخیر نگاهی بندازیم، می‌بینیم که در سال ۲۰۱۵ بازی Halo 5: Guardians شاخص‌ترین انحصاری این کمپانی بود و در سال ۲۰۱۶ نیز بازی Gears of War 4 در صدر لاین‌آپ بازی‌های ایکس‌باکس وان قرار داشت.

از طرفی این که در سال جاری خبری از نسخه‌های جدید Halo و Gears of War به گوش نمی‌رسد آن چنان مورد عجیبی نیست. فاصله بین نسخه چهارم و نسخه پنجم هیلو ۳ سال بود، همچنین شرایط کمی برای مجموعه Gears of War متفاوت است زیرا مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ امتیاز این بازی را از سازنده قبلی آن خریداری کرد و Gears of War 4 به تازگی روانه بازار شد. حتی زمانی که ساخت بازی بر عهده استودیو اپیک بود، باز شاهد عرضه سالانه نسخه‌های جدید این مجموعه نبودیم.

همچنین در مورد تجربیات جدید که اسپنسر از آن سخن گفت می‌توان بازی‌هایی نظیر بازی Crackdown 3، بازی Sea of Thieves یا بازی State of Decay 2 را نام برد. با این حال باید منتظر اخبار آینده و همچنین نمایشگاه‌های پیش‌روی باشیم تا ببینیم مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای کاربران تدارک دیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده