// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

بازی کلاسیک Conquest: Frontier Wars از طریق استیم منتشر شد

بازی کلاسیک Conquest: Frontier Wars که به عنوان یکی از بهترین‌های سبک استراتژی هم‌زمان شناخته می‌شود، امروز از طریق استیم دوباره منتشر می‌شود.

بازی Conquest: Frontier Wars، محصول مشترک فور پیچ استودیوز (Fever Pitch Studios) و یوبی‌سافت در سال ۲۰۰۱ بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی در زمان انتشار توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کرده و حتی توسط وب‌سایت آی‌جی‌ان (IGN) به عنوان بر‌ترین بازی سبک استراتژی هم‌زمان انتخاب شد. علاوه بر منتقدین، مخاطبین نیز از این بازی استقبال کرده و ۳۰۰ هزار نسخه از آن در بازار‌های جهانی به فروش رسیده است. حال با تصمیم دیسندنت استودیوز (Descendent Studios) و فور پیچ استودیوز بازی Conquest: Frontier Wars امروز دوباره بر روی استیم منتشر می‌شود.

نسخه قرار گرفته بر روی فروشگاه مجازی استیم تنها شامل بازی نبوده و با خرید آن به دفترچه راهنما، موسیقی متن و کد منبع بازی Conquest: Frontier دسترسی خواهید داشت. سازندگان این بازی در توصیف آن چنین گفته‌اند:

بشر سر‌انجام توانسته است به توانایی کاوش در مناطق بیرونی فضا از طریق فناوری کرم‌چاله‌ها دست پیدا کند. اما انسان در نواحی پوچ (Void) تنها نیست. دو نژاد دیگر نیز مشغول به کاوش و بهره‌برداری از کیهان در راستای جمع‌آوری منابع و ادامه حیات هستند. نا‌وگان خود را گسترش دهید، جهان را کاوش کنید و دشمنانتان را از بین ببرید.

بازی Conquest: Frontier Wars دارای نبرد‌های بزرگ فضایی، فرماند‌هان باهوشی که تحت کنترل شما هستند و گیم‌پلی در فضایی علمی‌-‌تخیلی و در سبک استراتژی هم‌زمان هیجان‌انگیز، است. خطوط تدا‌رکاتی خود را مدیریت کرده و هم‌زمان در نقشه‌های چند‌گانه جنگ به راه بیاندازید. از فرو‌پاشی ناو‌گان سفینه‌هایتان ممانعت کنید زیرا همان‌طور که گذشتگان نقل کرده‌اند: ناو‌گان شما سرنوشت‌تان را تعیین می‌کنند.

  • هم‌زمان بر روی ۱۶ نبرد در نقشه‌های بین‌سیاره‌ای با استفاده از کرم‌چاله‌ها نظارت داشته باشید. 
  • با بهره‌گیری از سیستم مدیریت خطوط تدا‌رکاتی بعد جدیدی از فرصت‌های استراتژیک را تجربه کنید.
  • تا ۶ فرمانده باهوش نا‌و‌گان که دستورات شما را انجام می‌دهند، تهدید‌ها را ارزیابی و بر‌اساس تاکتیک‌های برنامه‌ریزی شده واکنش مناسب را اتخاذ می‌کنند، را کنترل کنید.

بازی Conquest: Frontier Wars هم‌اکنون با ۴۰ درصد تخفیف تا روز ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) قابل خرید است. در زیر تصاویری از نسخه استیم بازی Conquest: Frontier Wars را مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده