// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Toby: The Secret Mine منتشر شد

در جدید‌ترین اخبار بازی، لوکاس ناوراتیل گیمز تریلر هنگام عرضه نسخه‌های ایکس‌باکس وان و Wii U بازی Toby: The Secret Mine را منتشر کرد.

سال ۲۰۱۵ مصادف بود با انتشار بازی اکشن ماجرا‌جویی و سکو‌بازی Toby: The Secret Mine بر روی رایانه‌های شخصی. در طی سال‌های متوالی لو‌کاس ناوراتیل به عنوان سازنده بازی و موسس استودیو لو‌کاس ناوراتیل گیمز، این بازی را بر روی پلتفرم‌های موبایل توسعه داد، تا در نهایت نوبت به ایکس‌باکس وان و کنسول Wii U رسید. حال این استودیو تریلر هنگام عرضه بازی Toby: The Secret Mine بر روی دو پلتفرم مذکور را منتشر کرده است که آن را در زیر تماشا می‌کنید:

| |

بازی Toby: The Secret Mine که بدون شک بازیکنان را به یاد بازی‌های Limbo و Badland می‌اندازد، در شهری بی‌نام روایت می‌شود که سا‌کنین آن توسط گربه‌های چشم قرمز ربوده شده‌اند. حال «توبی» باید قدمی در راه نجات دوستانش بگذارد. مسیری که مطمئنا بی‌خطر نبوده و پر است از تله‌ها و موانعی که گربه‌های چشم قرمز بر سر راه «توبی» گذاشته‌اند. بازی دارای دو پایان متفاوت است که به بازیکنان حق انتخاب از بین آن‌ها داده می‌شود. استودیو لوکاس ناوراتیل گیمز ویژگی‌های مختلف این بازی را چنین بر‌شمرده است:

  • محیط‌های زیبایی که با دست طراحی شده‌اند و جلو‌ه‌های بصری فوق‌العاده‌ای که جهان بی‌نظیری را به حقیقت بدل می‌کنند
  • پاز‌ل‌هایی با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در انتظار شماست
  • از تله‌ها و دشمنان دوری کنید، زیرا هر‌دوی آن‌ها به ما‌جرا‌جویی‌های «توبی» پایان خواهند داد

بازی Toby: The Secret Mine در تاریخ ۱۹ ژانویه (۳۰ دی) بر روی Wii U و ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) بر روی ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده