نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور هارلی کویین در سریال Gotham

صحبت‌های اخیر تولید کننده سریال گاتهام (Gotham) خبر از حضور هارلی کویین در قسمت آخر فصل سوم گاتهام می‌دهد.

مدت زمان فراوانی از شروع فصل سوم نگذشته بود که تولیدکننده سریال گاتهام که محصول شبکه فاکس (FOX) محسوب می‌شود مشتاق به ایجاد ارتباطی میان سریال پیش درآمد بتمن و جهان رو به رشد DC بود. به خصوص در هفته موفقیت فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) برادران وارنر در باکس آفیس. در آن زمان تولیدکننده سریال یعنی جان استفنز (John Stephens) از احتمال حضور دو تن از اعضای کلیدی جوخه که از دشمنان اصلی بتمن هم محسوب می‌شوند یعنی هارلی کویین و کیلر کروک (Killer Croc) در سریال گاتهام خبر داد. با این حال وی در ادامه اعلام کرد که این دو برای حضور در سریال بایستی تا وارد شدن یک دشمن دیگر بتمن به سریال، صبر کنند.

اما در حال حاضر که سریال گاتهام در حال آماده سازی قسمت ارواح (Ghosts) که اولین قسمت نیم فصل پایانی فصل سوم محسوب می‌شود بوده و قرار است شاهد بازگشت ضدقهرمان جوکر نمای سریال یعنی جروم ولسکا (Jerome Valeska) باشیم، به نظر می‌رسد که مسیر حضور یکی از دشمنان بتمن حاضر در جوخه برای حضور در سریال تا اندازه‌ای باز شده باشد. حداقل این چیزی است که جان استفنز، تولیدکننده سریال اخیرا در پاسخ به سوال طرفداران مبنی بر اینکه آیا می‌توانیم به این زودی منتظر حضور هارلی کویین در سریال باشیم، به آن اشاره کرد. نکته جالبتر اینکه پاسخ وی به طور غافلگیرکننده‌ای صادقانه و واضح بود. 

طبق گزارش منتشر شده توسط TV Guide، ستاره فیلم Suicide Squad ممکن است اوایل این فصل یا در آخرین قسمت آن در سریال گاتهام حضور پیدا کند. به طور دقیقتر استفنز پاسخ داد «ما ممکن است [او را] در قسمت 22 ببینیم». با این وجود وی اطلاعات بیشتری در رابطه با جزئیات نقش وی در سریال را فاش نکرد، با این حال او گفت که حضور هارلی در سریال هدف بسیار بزرگتری نسبت به حضور کوتاه یکی از دشمنان بتمن دارد، چرا که ورود وی به سریال به عنوان یک «نقطه شروع» برای خط داستانی فصل چهارم خواهد بود. در این لحظه، استفنز خاطر جمع بود که از عبارت «آن دیوانه است» استفاده کند. با این حال در گزارش مربوطه ذکر نشده که وی به طور دقیق به حضور هارلی اشاره کرد یا داستان فصل چهارم. ویژگی که نسبت دادن آن به هر دو موجب خوشحالی طرفداران خواهد شد.

در حال حاضر صحبتی در رابطه با بازیگری که قرار است نقش هارلی را برعهده داشته باشد منتشر نشده که البته جای تعجب هم ندارد. صحبت‌ها و حدس و گمان‌های فراوانی مبنی براینکه معشوقه سابق جیم گوردون یعنی باربارا کین با بازی ارین ریچاردز (Erin Richards) احتمالا نقش این شخصیت را بر عهده دارد به گوش می‌رسد، اما در حال حاضر هیچگونه خبری مبنی بر تایید این نظریه نیست و حتی خود ریچاردز هم این ایده را احمقانه خوانده و رد کرده است. علاوه بر این، اوایل تابستان، کن وودراف (Ken Woodruff) دیگر تولیدکننده سریال نیز به این موضوع اشاره کرد که شخصیت هارلی کویین ممکن است تا همینجای سریال هم معرفی شده باشد و طرفداران هنوز هویت وی را نمی‌دانند.

احتمال می‌رود که تولیدکنندگان سریال قصد به راه انداختن بازی حدس و گمان میان طرفداران را دارند و با توجه به اتفاقات اخیر می‌توان این موضوع را که آن‌ها به راحتی حضور شخصیت محبوب و موردانتظاری مانند هارلی کویین را لو دادند توجیح کرد. دانستن احتمال حضور هارلی کویین موجب محبوبیت بیشتر سریال میان طرفداران کنجکاو کامیک بوک خواهد شد که دوست دارند از نقش و تاثیر هارلی در آینده شهر گاتهام سر در بیاورند. با توجه به اینکه معشوقه هارلی (یا حداقل نسخه اولیه آن!) قرار است مجددا در سریال حضور پیدا کند، گاتهام بایستی به زودی آماده پذیرایی از سیرک جنایت باشد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده