// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

نینتندو به دو دلیل معتقد است که نینتندو سوییچ موفق می شود

رجی فیس ام معتقد است که به دو دلیل نینتندو سوییچ نسبت به Wii U موفق خواهد بود.

از هیچ‌کس پوشیده نیست که کنسول Wii U با فروش ۱۳ میلیون نسخه‌ای خود نسبت به کنسول Wii و فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای آن یک شکست بحساب می‌آمد. حال در کمتر از دو ماه دیگر کنسول جدید کمپانی نینتندو تحت نام نینتندو سوییچ روانه بازار می‌شود و باید ببینیم این کنسول هیبریدی چه عملکردی را از خود بنمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی منتشر شده، رجی فیس ام، مدیر بخش آمریکا نینتندو، گفت و گویی با گیم‌اسپات انجام داده است که در آن وی از عملکرد Wii U و آینده نینتندو سوییچ سخن گفته است. وی معتقد است اولین دلیلی که در شکست Wii U تاثیر گذار بود، صحیح معرفی نکردن کنسول توسط نینتندو بود و بدرستی ویژگی‌ها و قابلیت‌های Wii U برای مخاطبین بنمایش گذاشته نشد. همچنین دلیل دوم که رجی فیس ام آن را به خوبی درک می‌کند، عدم وجود بازی‌های متعدد و پشتیبانی از کنسول Wii U است.

برای نینتندو سوییچ وی معتقد است که از نظر معرفی و بنمایش گذاشتن قابلیت‌های کنسول، نینتندو عملکرد درستی را از خود نشان داده و دقیقا نینتندو سوییچ را همان چیزی که هست بنمایش گذاشته و تمامی قابلیت‌های آن را معرفی کرده است. همچنین فیس ام معتقد است که نینتندو سوییچ کمبود بازی‌های قوی نخواهد داشت. وی در این باره می‌گوید:

نینتندو سوییچ یک کنسول خانگی است که می‌توانید هر زمان و هرکجا که هستید با آن به بازی کردن بپردازید. ما عملکرد مشتریان خود را از طریق بازدید ویدیوهایمان در یوتیوب، ایجاد تاپیک‌های مختلف و بازخوردشان در شبکه توییتر مشاهده کردیم. همچنین در این میان یک گیمر کهنه کار ۳۰ ساله به من پیام داد که چگونه می‌تواند نینتندو سوییچ را خریداری کند و من تا به حال همچین موردی را مشاهده نکرده بودم.

از نظر رجی فیس ام دومین عامل که باعث موفقیت نینتندو سوییچ می‌شود، بازی‌های قوی و قدرتمند متعددی که برای آن در نظر گرفته شده است. قطعا بازی یکی از اصلی‌ترین ارکان یک کنسول است و وی در این باره می‌گوید:

برای کنسول Wii U بازی‌های خوبی منتشر شدند ولی مشکل اینجا بود که بین عرضه بازی‌های خوب فاصله زیادی می‌افتاد و این اصلا خوب نیست.

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند عرضه خواهد شد و پنج بازی برای روز عرضه کنسول در نظر گرفته شده است. از دیگر اخبار حول نینتندو سوییچ می‌توان به تمام شدن تقریبی ساخت بازی Super Mario: Odyssey اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده