// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

تاریخ انتشار آخرین دموی بازی Nioh مشخص شد

در جدید‌ترین اخبار بازی Nioh این‌که تاریخ انتشار آخرین دموی این بازی مشخص شده است.

به تازگی استودیو کویی تکمو اعلام کرد که آخرین دموی بازی Nioh پیش از انتشار آن قرار است در تاریخ ۲ بهمن ماه (۲۱ ماه ژانویه) تنها در فروشگاه پلی‌استیشن ژاپن در دسترس قرار گیرد و تنها برای دو روز برقرار خواهد بود. این دمو شامل تغییراتی خواهد بود که به واسطه‌ی گزارش‌های کاربران در بتای بازی، توسط استودیو در آن اعمال شده است. در این دمو شما با پشت سر گذاشتن مراحل موسوم به «Feelings towards Higan» در زیربخش «Futamata» این امکان را خواهید داشت تا کلاه‌خود «the Demon’s Face» را برای خود باز کرده و همچنین می‌توانید آن را نیز بسازید. (Craft کنید) این آیتم‌ها برای کسانی نیز که دموهای آلفا و بتای بازی را از دست داده‌اند، قابل دریافت هستند.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، این دمو تنها دو روز برقرار خواهد بود و شما می‌توانید محتویات بازی را از روز قبل یعنی یک بهمن ماه دریافت کرده و در تاریخ ذکر شده به اجرای بازی بپردازید. مراحلی که در این دمو موجود هستند شامل مراحل آموزشی Basic Controls و Action Controls، مراحل Feelings towards Higan، Bloody Flower of Hell، Invitation from the Invincible of the West و مراحل بخش چندنفره شامل Summoning the rare beast و Escorting Hideyoshi، می‌شوند. در حال حاضر هیچ‌گونه خبری از این‌که این دمو برای فروشگاه‌های غربی پلی‌استیشن نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر، اعلام نشده است.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا برای آخرین بار دموی این بازی را تجربه کنید، می‌توانید با ساخت یک حساب کاربری PSN ژاپن این کار را انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که این کار کلاه‌خودهای ذکر شده را به شما نمی‌دهد اما باز هم از هیچی بهتر است! بازی Nioh در آمریکای شمالی در تاریخ ۱۹ بهمن ماه (۷ ماه فوریه) و در اروپا و ژاپن به ترتیب در ۸ و ۹ ماه فوریه بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر کلاه‌خودهای ذکر شده در خبر را مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده