نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تهیه‌کننده Super Mario Odyssey: ساخت بازی تقریباً به پایان رسیده است

بنا به گفته‌های تهیه‌کننده‌ی Super Mario Odyssey این بازی انحصاری نینتندو سوییچ در مراحل پایانی تولیدش قرار دارد.

بازی Super Mario Odyssey یکی از ساخته‌های متفاوتی بود که طی رویداد اخیر نینتندو برای کنسول سوییچ معرفی شد. در این میان، چیزی که به مذاق طرفداران کمپانی ژاپنی خوش نیامد تاریخ انتشار محصول، یعنی تعطیلات پایانی ۲۰۱۷، بود. اکنون آن‌طور که از اخبار بازی برمی‌آید، تصمیم نینتندو برای انتشار دیرهنگام Super Mario Odyssey ظاهراً در راستای سیاست‌های فروش بوده و ارتباط چندانی به وضعیت تولید بازی نداشته است.

یوشیاکی کویزومی، تهیه‌کننده‌ی Super Mario Odyssey، طی یکی از نمایش‌های اخیر آن تأیید کرد که مراحل ساخت این بازی تا حد زیادی پیش رفته و «تقریبا به پایان رسیده است». البته وی به جزئیات اشاره‌ای نداشت و مشخص نکرد که بازی دقیقاً در چه وضعیتی به سر می‌برد.

کویزومی در ادامه درباره‌ی طرح کلی Super Mario Odyssey صحبت کرد و کلیت آن را «اکتشافی پویا» دانست که توسط بازیکنان انجام می‌شود. در این بازی، ماریو مانند همیشه به دنبال نجات دادن پرنسس پیچ است و در این راه باید از دل کشورها و سرزمین‌های مختلف عبور کند.

از آنجا که تا انتشار Super Mario Odyssey زمان زیادی باقی مانده، نینتندو فعلاً دمویی از آن ندارد که در اختیار طرفداران‌اش بگذارد و در نتیجه، هنوز نمی‌دانیم که بازی دقیقاً چه حال‌وهوایی دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده