نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Black Panther به گذشته تی‌چالا در آمریکا می‌پردازد

فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) قرار است قسمتی از گذشته و زمان تحصیل تی‌چالا در آمریکا را به تصویر بکشد.

سرانجام فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther با عنوان تولیدی سرزمین مادری (Motherland)، به طور رسمی از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. حال وب‌سایت ایست بی تایمز خبر جدیدی از روند تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است. طبق گفته این وب‌سایت، منابع نزدیک به تیم تولید فیلم Black Panther گزارش داده‌اند که مارول سفارش یک اتوبوس مدل سال ۱۹۹۰ را داده که قرار است از آن در حمل و نقل در یک منطقه عمومی استفاده شود. طبق گفته این منبع، منطقه‌ای که قرار است فیلمبرداری در آن انجام شود، در حال حاضر تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد. این منابع گزارش می‌دهند که این صحنه از فیلم قرار است زمانی را به تصویر بکشد که تی‌چالا در کالج دبیرستان سنت مری در برکلی آمریکا در حال تحصیل بوده است.

در کتاب‌های کامیک، تی‌چالا خانه خود در واکاندا را ترک می‌کند و در بهترین مدارس و دانشگاه‌های آمریکا و بریتانیا مشغول به تحصیل می‌شود. او در دانشگاه آکسفورد موفق به دریافت مدرک دکترا در رشته فیزیک می‌شود. تی‌چالا سال‌های بسیاری را دور از خانه سپری کرده است و همین موضوع مشکلات زیادی برای رسیدن وی به تخت پادشاهی واکاندا بوجود می‌آورد. هرچند به نظر می‌رسد این صحنه اشاره‌ای به محل تحصیل رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther، نیز دارد.  کوگلر علاوه بر کارگردنی، به همراه جو رابرت کول، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

T

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، دانای گوریرا در نقش  اوکویه، آنجلا باست در نقش راموندا (مادر تی‌چالا)، فارست ویتاکر در نقش نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابا، وینستون دوک در نقش ام‌باکو / من ایپ، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو و فلورنس کاسومبا در نقش آیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده