نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

ایکس باکس از Xbox Inflatable رونمایی کرد

شعبه استرالیا ایکس‌باکس همچنان دست به تولید محصولات جانبی جالب توجهی می‌زند و اینبار نوبت به یک کنترلر ایکس‌باکس وان بادی غول پیکر با نام Xbox Inflatable رسیده است.

شعبه استرالیا ایکس‌باکس امروز از Xbox Inflatable رونمایی کرد؛ یک کنترلر ایکس‌باکس وان اس غول پیکر بادی که می‌توان از آن در استخر، اقیانوس یا هر مکان آبی دیگری استفاده کرد. نسخه محدود این محصول که می‌توان با استفاده از آن روی آب شناور ماند عرضه خواهد شد. ایده تولید این محصول به نزدیک بودن روز ملی استرالیا باز می‌گردد که معمولا مهمانی‌های فراوانی در مکان‌های آبی به مناسبت آب و هوای داغ تابستان برگزار می‌شود. در بسته مطبوعاتی که امروز صبح منتشر شد، شعبه استرالیا ایکس‌باکس اعلام کرده است نسخه محدود این کنترلر ایکس‌باکس وان اس غول پیکر بادی با کنسول ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس وان اس سازگار نخواهد بود. ایکس‌باکس وان پلی (Xbox One Play)، کیت شارژ و هدست مخصوص چت ایکس‌باکس وان هم از دیگر وسایلی هستند که با این محصول سازگاری ندارند. با این وجود وسیله مذکور برای استفاده در استخرهای شنا، اسخترهای طبیعی یا اقیانوس در طول فصل تابستان مناسب است.

Xbox Inflatable برای مدتی محدود از طریق صفحه فیس بوک شعبه استرالیا فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

این اولین باری نیست که شعبه استرالیا ایکس‌باکس برای فروش محصولات خود دست به تولید محصولات جانبی جالبی می‌زند. سال گذشته بود که این شرکت از خط تولید پوشاکی با نام Xbox Onesie رونمایی کرد که درخواست‌ها برای خرید آن از سواحل استرالیا هم فراتر رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده