نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

شکست بازیکنان در انجام دومین ماموریت جهانی بازی Pokemon Sun and Moon

در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده که بازیکنان در انجام دومین ماموریت جهانی بازی Pokemon Sun and Moon هم با شکست مواجه شدند.

دومین ماموریت جهانی بازی Pokemon Sun & Moon چند روز پیش در تاریخ ۹ ژانویه (۲۰ دی) به اتمام رسید و مانند ماموریت اول، به نظر می‌رسد که بازیکنان باز هم موفق به رسیدن به هدف نهایی آن نشدند. با این وجود، بازیکنان این بار موفق شدند امتیاز بسیار بهتری نسبت به اولین مرحله جهانی بازی دریافت کنند.

برای این ماموریت بازیکنان بایستی از ویژگی اسکن جزیره Sun & Moon استفاده می‌کردند تا یک میلیون پوکمون را اسیر کرده یا با آن‌ها مبارزه کنند. در حالی که این ماموریت روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد، یکی از دشواری‌های انجام آن این بود که بازیکنان فقط یکبار در طول روز امکان استفاده از سیستم اسکن جزیره را داشتند. برای کمک به بازیکنان، شرکت نینتندو یک کد QR منتشر کرد که با استفاده از آن بازیکنان می‌توانستند دو بار در طول روز از سیستم مذکور کمک بگیرند، اما در پایان به نظر می‌رسد این روش هم برای رسیدن به هدف کافی نبوده است.

در صورتی که بازیکنان موفق به رسیدن به رکورد یک میلیونی ماموریت می‌شدند، تمامی شرکت کنندگان در این ماموریت دو هزار و ۱۷ Festival Coin به مناسبت سال جدید دریافت می‌کردند. با این حال از آنجایی که بازیکنان در رسیدن به هدف شکست خوردند، افراد شرکت کننده در این مسابقه ۲۱۷ Festival Coin به عنوان پاداش و قدردانی از زحماتشان دریافت کردند. جدا از این پاداش، طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت رسمی بازی، افردای که Game Sync ID خود را پیش از پایان ماموریت ثبت کرده بودند یک ۲۱۷ Festival Coin دیگر هم دریافت کردند.

با وجود شکست، به نظر می‌رسد عملکرد بازیکنان در ماموریت دوم بسیار بهتر از ماموریت اول بوده است. طبق اطلاعات موجود در وبسایت رسمی بازی، بازیکنان شرکت کننده در این ماموریت موفق به ثبت ۶۶۱۸۳۹ پوکمون از یک میلیون موردنیاز شدند. این رقم معادل با ۶۶.۱۸ درصد از هدف نهایی است. در حالی که این نتیجه چندان هم چنگی به دل نمی‌زند، بایستی در نظر داشته باشیم که اولین ماموریت بازی در حالی تمام شد که تنها ۱۶.۴ درصد از هدف نهایی توسط بازیکنان کامل شده بود. آماری که نشان دهنده پیشرفت قابل توجه بازیکنان بازی Pokemon Sun & Moon است.

پس از نتایج افتضاح اولین ماموریت جهانی بازی، استودیو GameFreak اعلام کرد که در مورد رویدادهای بعدی تجدید نظر خواهد کرد و شاید هدف نهایی را کمی کاهش دهد. با این وجود به نظر می‌رسد در حالی که هدف نهایی با کاهش مواجه شده، طرفداران همچنان هم موفق به انجام ماموریت نشدند، بنابراین سازندگان بایستی برای رویداد بعدی هم در مورد سطح انتظارات خود از بازیکنان تجدید نظر کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده