نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

رئیس استودیوی گیرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) به‌تازگی اذعان کرده است که بازی بعدی سری محبوب Borderlands نسخه نینتندو سوییچ نخواهد داشت.

رندی پیچ‌فورد، رئیس استودیوی گیرباکس سافت‌ور، در جدیدترین اظهار نظر خود به بازی Borderlands 3 و احتمال عرضه آن بر روی کنسول تازه‌ معرفی‌شده نینتندو سوییچ پرداخته است که شاید به مذاق جامعه نینتندوبازان خوش نیاید!

پیچ‌فورد که از طریق حساب توییتر شخصی خود در حال گپ و گفت پیرامون بازی بزرگ بعدی استودیوی گیرباکس؛ یعنی Borderlands 3 بود، در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر احتمال ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی، این‌گونه پاسخ داد:

من چنین اتفاقی را امکان‌پذیر نمی‌بینم! ما در این مورد با نینتندو در حال مذاکره بودیم که بنابر دلایلی مذاکرات متوقف شد. آن‌ها اولویت‌های دیگری را در برنامه خود دارند.

همان‌گونه که دارندگان سایر پلتفرم‌ها مشتاق تجربه سومین قسمت از مجموعه موفق و پرطرفدار Borderlands هستند، طرفداران نینتندو سوییچ نیز که خرید کنسول جدید را در برنامه خود تدارک دیده‌اند، برای تجربه این بازی امیدهایی دارند. Borderlands 2 در سال ۲۰۱۲ نیز بر روی گستره وسیعی از پلتفرم‌ها (البته به تدریج و به مرور زمان) نظیر پلی‌استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد، اما باز هم دارندگان کنسول‌های خانواده نینتندو از تجربه این بازی خوش‌ساخت محروم ماندند. 

Borderlands 3 قریب به چند سال است که در دست ساخت و توسعه است، اما گیرباکس تا به حال در انتشار جزئیات بازی رویکردی محافظه‌کارانه داشته است. سال گذشته بود که پیچ‌فورد اعلام کرد تمرکز استودیو بیش‌تر بر روی ساخت بازی چندنفره و آنلاین‌محور Battleborn بوده است و اکنون پس از انتشار بازی، گیرباکس کماکان در حال گسترش و پشتیبانی از رقابت‌های چندنفره Battleborn است. 

بازی بعدی گیرباکس سافت‌ور که به زودی شاهد انتشار آن در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ خواهیم بود، نسخه ریمستر Bulletstorm با نام Bulletstorm: Full Clip Edition است که در جریان مراسم The Game Awards 2016 معرفی شد. پس از آن، بالاخره نوبت به Borderlands 3 می‌رسد که ما نیز مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از بازی و انتشار اطلاعات دقیق پیرامون آن هستیم.

در راستای سایر اخبار مرتبط با کنسول جدید نینتندو سوییچ، چندی پیش در جریان کنفرانس خبری نینتندو در زومجی خواندید که یوبی‌سافت در کنار برخی از سازنده‌های بزرگ Third-party از نینتندو سوییچ پشتیبانی خواهند کرد. همچنین در خبری دیگر از اسامی بازی‌های اولیه سوییچ به شما گفتیم که در بین آن‌ها، نام بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز به‌چشم می‌خورد. شما می‌توانید این کنفرانس را با کیفیت‌های مختلف از زومجی دانلود و مشاهده کنید.

نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده