نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

نویسنده سابق یوبیسافت به کمپانی توکی پیوست

کوری می که در نگارش داستان بسیاری از بازی‌های بزرگ شرکت یوبیسافت نقش کلیدی ایفا کرده است، به توکی گیمز (2K Games) پیوست.

کوری می، نویسنده و کارگردان باسابقه بازی‌های ویدیویی که مدت زیادی در کمپانی یوبیسافت مشغول به کار بود، اکنون شغل جدیدی در شرکت توکی گیمز دارد. به گزارش وبسایت Game Informer، می در حال حاضر در شهر نواتو ایالت کالیفرنیا، به عنوان مدیر بخش داستانی یک پروژه معرفی نشده برای توکی گیمز مشغول به کار است.

می قبل از این، نزدیک به یک دهه در شرکت یوبیسافت مونترال فعالیت می‌کرد و وظیفه نظارت روی داستان بازی‌های مختلف این کمپانی را به عهده داشت. از کارهای شاخص او می‌توان به اولین بازی مجموعه Assassin's Creed و دنباله‌های آن و همچنین بازی Prince of Persia: The Two Thrones اشاره کرد. می از طریق کمپانی سکریتیجنت پروداکشنز (Sekretagent Productions) در دنیای سینما نیز دستی دارد و در ساخت فیلم‌هایی نظیر The Plague و Sleeping Beauty و The Hunt و Dogs of Babel همکاری داشته است.

می در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی به سرتین افینیتی (Certain Affinity) پیوست. این شرکت که در ساخت محتواهای اضافی و جانبی برای مجموعه‌های بزرگی چون Halo و Call of Duty همکاری داشته، در زمان جذب می اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ای را آغاز کند. البته این استودیو در ساخت نقشه‌های بخش چندنفره برای بازی‌هایی مثل Halo 4 و Halo: The Master Chief Collection و Call of Duty: Ghosts و Left 4 Dead عملکرد خوبی از خود نشان داده است، ولی دو بازی مستقلش یعنی Crimson Alliance و Age of Booty چندان موفق ظاهر نشدند.

می همچنین به عنوان یکی از نویسندگان اصلی بازی Batman: Arkham Origins با کمپانی برادران وارنر همکاری کرده است. کارنامه‌ای که او طی این سال‌ها از خودش به جای گذاشته باعث شده تا پیوستنش به توکی گیمز خبری جذاب برای طرفداران این کمپانی و بازی‌هایش باشد. امیدواریم به زودی مشخص شود که او در توکی بر روی کدام بازی مشغول به کار شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده