// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

ویدیوی گیم پلی جدید از بازی Vikings - Wolves of Midgard منتشر شد

گیمز فارم، توسعه دهنده‌‌ی بازی Yesterday ویدیوی گیم پلی جدیدی را از بازی Vikings - Wolves of Midgard منتشر کرد.

گیمز فارم (Games Farm)، توسعه‌دهنده بازی Yesterday و Kalypso Media، ناشر این بازی، تریلر جدیدی را برای تازه‌ترین اثر خود با نام Vikings - Wolves of Midgard منتشر کرده‌اند. Vikings - Wolves of Midgard، با سبک اکشن نقش‌آفرینی قرار است تا بازیکنان را وارد یک ماجراجویی در دنیای خشن و بی‌رحمانه‌ی وایکینگ‌ها و اساطیر اسکاندیناوی کند. ویدیوی ۱:۲۱ دقیقه‌ای نگاهی اجمالی را به ویژگی‌های بازی شامل دشمنانی مهیج، مکانیک منحصر به فرد «ریج»، درخت ارتقاء مهارت‌ها، قدرت‌هایی خارق‌العاده برای کشتن دشمنان و در نهایت تاکتیک‌هایی ویژه برای گمراه کردن باس‌ها می‌اندازد.

سرعت، خشونت و تاکتیک، سه عنصر اصلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Vikings – Wolves of Midgard هستند، جایی که بازی شما را به Shores of Midgard، در میان راگناروک می‌برد. داستان بازی پیرامون اساطیر اسکاندیناوی از میدگارد گرفته تا راگناروک و یوتون روایت می‌شود جایی که شما بعد از بازگشت «یوتون»، کسی که قصد انتقام از خدایان آزگارد را دارد، وظیفه‌ی هدایت یک وایکینگ بی‌رحم یا یک «شیولدمور» را برای از بین بردن هیولاهای راگناروک برعهده می‌گیرید.

Vikings – Wolves of Midgard قرار است تا در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوز و مک منتشر شود. این بازی قیمتی معادل ۳۹/۹۹ دلار خواهد داشت. در دیگر اخبار بازی Vikings – Wolves of Midgard، این بازی اکنون با ۱۵ درصد تخفیف برروی استیم پیش فروش می‌شود.  شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی Vikings – Wolves of Midgard را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده