نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

مدیر نینتندو از احتمال عرضه نسخه جدید Metroid و Mother 3 می‌گوید

رجی فیس ام در صحبت‌های اخیر خود به طرفداران Metroid و Mother 3 برای انتشار نسخه جدید این بازی‌ها امید داد.

مراسم رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ در حالی به پایان رسید که هیچگونه خبری در رابطه با مجموعه‌های خفته شرکت نینتندو که همچنان طرفداران فراوانی دارند مانند Metroid و Mother/Earthbound منتشر نشد. البته با وجود اینکه همچنان هم چیزی تایید نشده است، به این معنا نیست که قرار باشد امید خود را از دست بدهید.

رجی فیس ام، مدیرعامل شعبه آمریکای شرکت نیتندو، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت گیم اسپات در شهر نیویورک می‌دانست که مسلما خبرنگار این وبسایت پیش از اتمام مصاحبه سوالی در رابطه با مجموعه‌های مذکور می‌پرسند و پاسخی آماده برای آن داشت. وی مسلما تاکنون درخواست‌های فراوانی در رابطه با این بازی‌ها را در طول این سال‌ها شنیده است. هنگامی که خبرنگار گیم اسپات این موضوع را که برخی مجموعه‌ها خارج از هیاهوی بازی‌ها رها شده‌اند مطرح کرد، فیس ام در پاسخ اساسا این سوال را از خودش پرسید:

اوه، اوایل امروز از من در رابطه با Mother 3 پرسیده شد؛ شاید بهتر باشد در مورد Metroid از من بپرسی.

وی با حالتی دوستانه ادامه داد:

ببین، دوباره بگم، از اینکه به عنوان یک مدیر اجرایی به همراه نینتندو به تمامی موضوعات و تمامی دیدگاه‌ها نگاه می‌کنم افتخار می‌کنم و ما به خوبی از خواسته‌های مصرف کنندگانمان آگاه هستیم و باور کن که ما هنگامی که روی خلق محتوای جدید کار می‌کنیم، آن‌ها را در نظر می‌گیریم.

وی افزود:

پس من اینجا چیزی برای رونمایی ندارم. اما ما از اینکه چندین IP کلیدی که مصرف کنندگان نمی‌توانند برای نسخه بعدی واقعی آن‌ها صبر کنند داریم، آگاه هستیم. کافی است بگویم، ما از آن‌ها آگاهی داریم و سال آینده با من صحبت کنید تا برگردیم و ببینیم چه اتفاقی رخ داده است.

صحبت‌های بالا به سختی می‌تواند تایید انتشار نسخه غربی Mother 3 یا یک بازی جدید در مجموعه Metroid برای امسال را تایید کند، اما فعلا همین چند جمله هم برای طرفداران کافی خواهد بود.

دیگر انتقاد شدیدی که پس از مراسم رونمایی از کنسول سوییچ به شرکت نینتندو وارد شده است، تعداد محدود بازی‌های در دست ساخت برای کنسول است. در جای دیگری از این مصاحبه، فیس ام اظهار داشت یکی از درس‌هایی که نینتندو از انتشار Wii U گرفته است اهمیت زمان انتشار بازی‌ها بود.

وی به این موضوع اشاره کرد که «انتشار معمول بازی‌ها به صورت آهنگین جهت هدایت پایه اصلی بازی‌ها و درگیر کردن مصرف کنندگان اولیه» ضروری است. نینتندو فکر می‌کند Wii U بازی‌های عالی فراوانی داشت، اما با سوییچ، شرکت امیدوار است تا از شکاف بزرگ میان انتشار آثار مختلف پرهیز کند.

با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های رونمایی شده برای کنسول سوییچ مربوط به سال آینده هستند، مسلما نینتندو برای یافتن زمانی مناسب جهت رونمایی از Metroid، Mother یا یک بازی جدید مربوط به یک مجموعه خفته صبر خواهد کرد. در حال حاضر بایستی صبر کنیم و تصمیمات آینده نینتندو را دنبال کنیم.

برای مشاهده و اطلاع از تمامی رویدادهای مراسم رونمایی نینتندو سوییچ مقاله جمع بندی کنفرانس نینتندو سوئیچ را از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده