نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

در Deadpool 2 دو شخصیت مهم فیلم اول حضور خواهند داشت

نویسندگان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) تایید کردند که دو شخصیت کلاسوس و نگاسونیک تینیج وارهد در این فیلم باز خواهند گشت.

فیلم ددپول (Deadpool) سال گذشته به روی پرده رفت، اما او تنها شخصیت این فیلم نبود و در کنار وی دو شخصیت کلاسوس و نگاسونیک تینیج وارهد از دنیای مردان ایکس (X-Men)، نیز حضور داشتند. حال طبق خبرهای منتشر شده، این دو شخصیت در دنباله این فیلم باز خواهند گشت. پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم Deadpool 2، در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر تایید کردند که دو شخصیت کلاسوس با بازی استفان کاپیساک، و نگاسونیک برایانا هیلدبرند، در این فیلم حضور دارند. ریس در این رابطه گفت:

من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم این را بگوییم، بله آن‌ها در دنباله فیلم Deadpool حضور دارند و بخشی از این فیلم خواهند بود. 

در ماه نوامبر ورنیک فاش کرد که حضور شخصیت نگاسونیک تینیج وارهد در فیلم Deadpool بخشی از مبادله شخصیت بین مارول و فاکس بوده است. طبق گفته وی، مارول در عوض دادن حق استفاده از نگاسونیک، حق استفاده از شخصیت اگو سیاره زنده را از کمپانی فاکس دریافت کرد تا این شخصیت در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) استفاده شود و در این فیلم حضور داشته بود.  اواخر ماه آبان، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد. او در این فیلم جانشین تیم میلر شد که به علت اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز و کمپانی فاکس قرن بیستم از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود.

علاوه بر میلر، تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، آهنگساز فیلم Deadpool، نیز اعلام کرد که بر روی موسیقی فیلم Deadpool 2 کار نخواهد کرد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است هرچند پیش بینی می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. با این حال، انتظار می‌رود که دو فیلم مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) و Deadpool 2 در این دو تاریخ اکران شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده