// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 معرفی شد

بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در بهار ۲۰۱۷ در ژاپن منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Arc System Works Fighting Game Award 2016 تیم توسعه دهنده بازی Guilty Gear Xrd Revelator، نسخه دوم این بازی را تایید کردند. همچنین مشخص شد که بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در بهار ۲۰۱۷ در ژاپن منتشر خواهد شد.

در ادامه این معرفی تیم سازنده اعلام کرده که نسخه دوم سعی بر این دارد تا مشکلات نسخه اول را بخوبی برطرف کرده و جدای از اضافه کردن شخصیت‌های جدید و برقراری تعادل بین آن‌ها، حرکات و کمبوهای جدیدی نیز به شخصیت‌های بازی اضافه شود. حرکاتی که با انجام آن‌ها مبارزات بیش از پیش جذاب‌تر و هیجان انگیزتر خواهند شد.

برای مثال شخصیت بیکن توانایی این را خواهد داشت که گارد گرفتن حریف خود را کنسل کند. همچنین یک سری از شخصیت‌ها نظیر ریون، کام، دیزی و جم نیز از اپیزودهای جدیدی در بخش داستانی بهره خواهند برد که تجربه آن‌ها نیز در نوع خود جالب است. در انتها استودیو آرک سیستم وورکس، سازنده این بازی، اعلام کرده که دارندگان Guilty Gear Xrd Revelator بر روی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، با دریافت یک بروزرسانی و خرید بسته الحاقی مربوطه، قادر خواهند بود بازی خود را به Guilty Gear Xrd Rev 2 ارتقا دهند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده