نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

بروزرسانی 0.8.37 بازی GWENT: The Witcher Card Game منتشر شد

بروزرسانی نسخه 0.8.37 بازی GWENT: The Witcher Card Game منتشر شد تا برخی مشکلات بازی را برطرف کند.

بروزرسانی جدید بازی GWENT: The Witcher Card Game در حالی نسخه بازی را به 0.8.37 ارتقا می‌دهد که حجم بسیار کمتری نسبت به بروزرسانی 0.8.33 دارد. طبق اعلامیه رسمی استودیو CD Projekt Red، این بروزرسانی هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

طبق گفته سی‌دی پراجکت رد، هدف اصلی این بروزرسانی برطرف کردن تعدادی از مشکلات اساسی و مهمی است که به تازگی مشخص شده‌اند. از این مشکلات می‌‌توان به استفاده از Mardroeme جهت دریافت یک پیروزی خودکار پس از عدم انتخاب هدفی برای کارت Mutagen اشاره کرد.

توسعه دهنده بازی اعلام کرده طبیعتا قرار نبوده این کارت به روشی که الان کار می‌کند کار کند و این مشکل موردی است که به توجه فوری نیاز دارد، چرا که عملکرد آن روی رتبه بندی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. بازیکنانی که از این مشکل سو استفاده کرده‌اند همگی از تجربه بازی بن شدند.

دیگر مشکلاتی که به لطف بروزرسانی جدید بازی GWENT: The Witcher Card Game برطرف شده‌اند شامل خطاهای سرور که پس از کشتن Morkvarg با قدرت ۲ و باز کردن سه Reinforced Ballistas و Redanian Elites به وجود می‌آمدند هستند. سی‌دی پراجکت رد می‌گوید این کارها از این پس موجب قطع ارتباط بازی نخواهد شد.

در ضمن جزئیات این بروزرسانی هنوز منتشر نشده است. بازی GWENT: The Witcher Card Game هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده