نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

لوکاس فیلم برنامه‌ای برای استفاده از نسخه دیجیتالی کری فیشر ندارد

لوکاس فیلم تایید کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای فیلمبرداری صحنه‌های کری فیشر با استفاده از فناوری دیجیتالی ندارد.

لوکاس فیلم با انتشار بیانیه‌ای به شایعات اخیر پاسخ داده و تایید کرد که هیچ برنامه‌ای برای فیلمبرداری صحنه‌های کری فیشر (پرنسس لیا) با استفاده از فناوری دیجیتالی که در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) استفاده شده است، در فیلم آینده دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) ندارد. طبق این بیانیه، استودیو لوکاس فیلم گفته است:

ما به طور معمول به حدس و گمان‌های طرفداران و مطبوعات پاسخ نمی‌دهیم، اما ما دوست داریم که به شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، پاسخ بدهیم. ما می‌خواهیم به طرفداران اطمینان بدهیم که لوکاس فیلم هیچ برنامه‌ای برای فیلمبرداری و بازسازی دیجیتالی صحنه‌هایی که کری فیشر در نقش پرنسس لیا (فرمانده لیا اورگانا) در آن حضور دارد، نداریم. کری فیشر همیشه بخشی از خانواده لوکاس فیلم خواهد بود. او تا ابد در قلب ما خواهد بود. او پرنسس ما، فرمانده ما و از همه مهم‌تر دوست ما بود. ما هنوز برای از دست دادن او ناراحت هستیم. ما همیشه یاد و میراث او را گرامی خواهیم داشت و همیشه به کارها و تلاش‌هایی که او برای مجموعه جنگ ستارگان انجام داده است، افتخار می‌کنیم.

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود، لوکاس فیلم در نظر دارد با استفاده از فناوری دیجیتالی صحنه‌هایی که لیا در آن حضور دارد را بازسازی کند. اوایل ماه دی کری فیشر در سن ۶۰ سالگی در گذشت. طبق خبری که هفته پیش منتشر شد، کالین ترورو، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX)، با کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، در روز ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) ملاقات کرده تا در مورد گزینه‌های موجود صحبت کنند. با این حال، تاکنون هیچ خبری از این ملاقات و گفتگو منتشر نشده است. 

لوکاس فیلم اخیرا تایید کرده است که فیلمبرداری صحنه‌هایی که کری فیشر در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) حضور دارد، به پایان رسیده است. همچنین گفته شده است که فیشر حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Star Wars: Episode VIII نسبت به فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که قرار بود او نقش مهم و تعیین کننده‌تری را در قسمت نهم این مجموعه نیز داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده