// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴

از سر گیری فیلمبرداری «شهرزاد 2» از اواخر دی ماه

پرویز فلاحی‌پور، بازیگر سریال شهرزاد از آغاز دوباره تصویر برداری «شهرزاد ۲»‌ از اواخر دی‌ماه خبر داده است.

اوایل دی‌ماه بود که فیلمبرداری «شهرزاد ۲»‌ به دنبال کسالت حسن فتحی، کارگردان مجموعه متوقف شد. این پروژه که تاکنون بعد از گذشت سه هفته همچنان متوقف مانده اکنون طبق اعلام پرویز فلاحی‌پور از اواخر دی ماه از سر گرفته می‌شود.

پرویز فلاحی‌پور، بازیگر نقش نصرت از اواخر فصل اول وارد گروه بازیگری شهرزاد شده و نقش پررنگی را نیز در رخدادهای پایانی فصل اول ایفا کرده بود. این بازیگر در گفت‌وگو با برنا در رابطه با آخرین وضعیت این سریال گفت:

بیش از سه هفته از توقف فیلمبرداری «شهرزاد» به علت مشکل دیسک کمر حسن فتحی گذشته است، طی آخرین صحبت‌هایی که با عوامل تولید داشتم، اواخر دی ادامه فیلمبرداری این سریال آغاز خواهد شد.

این بازیگر در ادامه با تکذیب وجود اختلاف در پشت صحنه‌ سریال شهرزاد افزود:

خوشبختانه تمام افراد حاضر در این سریال با یکدیگر رابطه صمیمانه‌ای دارند وفضای آرامی در پشت صحنه این سریال جاری است.

ظاهرا به تعویق افتادن زمان تصویربرداری این سریال عوامل آن‌ را از حضور در دیگر پروژه‌ها عقب انداخته است، فلاحی‌پور در این‌باره نیز گفت:

طی این مدت که درگیر سریال «شهرزاد» بودم با پنچ الی شش پیشنهاد تلویزیونی مواجه شدم که همه آن‌ها را رد کردم و به طور کلی درگیر «شهرزاد» هستم و منتظر هستم که هرچه سریع‌تر فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

با توجه به توقف فیلمبرداری فصل دوم «شهرزاد»‌، باید دید که آیا طبق گفته‌ی فلاحی‌پور فیلمبرداری این سریال از اواخر دی‌ماه از سر گرفته می‌شود یا خیر؛ سازندگان پیش از این از پخش سریال شهرزاد در نوروز ۹۶ خبر داده بودند.


منبع آی سینما
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده