// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل stayZen

بازی اندروید و آیفون stayZen یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توان روی موبایل تجربه کرد.

بعضی از بازی‌ها هستند که جدای از سرگرم کننده بودن شما را عصبی می‌کنند. عصبی از این نظر که خود را ضعیف‌تر از حد نورمال بازی می‌دانید. ضعیف از این نظر که آنقدر خود را قبول ندارید که بتوانید از پس چالش‌های تعیین شده سربلند بیرون آیید. بازی موبایل اندروید و آیفون stayZen دقیقا جز آن دسته از بازی‌هایی است که شما را در دنیایی پر از چالش و سختی رها می‌کند. دنیایی که در ابتدا فکر می‌کنید از سادگی بالایی برخوردار است و رفته رفته می‌فهمید که خیر، دنیای بازی نه ساده است و نه زودگذر. بلکه هر مرحله از آن شما را با چالشی جدید روبرو می‌کند. هر مرحله از این بازی موبایل چندین و چند بار طعم شکست را برای شما یادآوری می‌کند و سرشار از درس گرفتن است.

اولین ویژگی بازی اندروید و آیفون stayZen موسیقی آن است. از همان لحظه که آن را اجرا کرده و وارد منوی اصلی می‌شوید، یک موسیقی دلنواز را خواهید شنید. این موسیقی با اینکه کوتاه است ولی به‌ قدری زیباست که دوست دارید ساعت‌ها آن را گوش دهید. به عبارتی این قطعه تنها موسیقی بازی است که حتی هنگام انجام مراحل نیز با شما همراه است. همچنین یکی دیگر از مشخصه‌های این موسیقی آن تم غمناکی است که در خود جای داده است که شدیدا با حال و هوای بازی همخوانی دارد. اصلا فکر نکنید با یک بازی اکشن روبرو هستید. در stayZen شما کنترل یک حلقه را در دست دارید که می‌بایست آن را به یک دانه برسانید تا تبدیل به گل شود. حال نحوه رساندن حلقه به دانه به این صورت است که بازی یک برای شما انتخاب می‌کند که به صورت یک سری خط چین هستند، سپس شما با کشیدن انگشتان به سمت جهت‌های مختلف، وظیفه دارید تا مانع از منحرف شدن و افتادن حلقه شوید.

stayZen
stayZen

بازی اندروید و آیفون stayZen شامل ۱۰ پارت است که هر پارت از چند مرحله مجزا تشکیل شده است. هر مرحله شما را با چالشی جدید مواجه کرده و جالب‌ترین نکته بازی زمانی است که شما یک مرحله را پشت سر می‌گذارید یا در انجام آن ناکام می‌مانید. پس از به اتمام رساندن هر مرحله، یک پیام آموزنده از اشخاص معروف در سرتاسر جهان برای شما بنمایش در می‌آید. پیام‌هایی که با خواندن آن‌ها به خود امید و انرژی می‌دهید که در مرحله بعدی موفق خواهید شد. ولی با مواجه شدن با چالش جدید و شکست خوردن، تمامی امید شما نقش بر آب می‌شود. اینجا دقیقا جایی است که نکته مثبت بعدی بازی وجود دارد و آن هم نمایش پیام‌های پندآموز در صفحه مربوط به Try Again بازی است. هر بار با خواندن این پیام‌ها خود را برای تجربه‌ای جدید آماده خواهید کرد.

stayZen
stayZen

در کل بازی اندروید و آیفون stayZen می‌تواند شما را ساعت‌ها و ساعت‌ها سرگرم خود کند به نحوی که اصلا گذر زمان را حس کنید. همچنین این بازی شباهت‌هایی به بازی‌هایی همچون دارک سولز دارد. با هر بار مردن یک ناکامی و ناتوانی در کنار حس تنفر را در خود حس می‌کنید ولی هر بار با تلاشش مجدد خود و پشت سر گذاشتن مراحل، می‌فهمید که چقدر طراحی و نوآوری در کنار خلاقیت می‌تواند یک بازی موبایل را در ساده‌ترین شکل ممکن برای شما جذاب جلوه دهد. اگر تا به امروز این بازی زیبا را تجربه نکرده‌اید، با کلیک کردن بر روی لینک‌های زیر، بازی را دانلود کرده و تجربه‌ای جدید و متفاوت را بر روی پلتفرم موبایل بدست بیاورید.

دانلود بازی stayZen


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده