نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Titanfall 2 بزودی صاحب یک حالت جدید در بخش چندنفره می‌شود

به زودی حالت جدیدی به بخش چندنفره بازی Titanfall 2 اضافه می‌شود که بازیکن‌ها برای پیروزی در آن تنها یک دقیقه فرصت دارند.

تا چند وقت دیگر قرار است یک بروزرسانی جدید برای بازی Titanfall 2 عرضه شود که در کنار بهبودها و تغییرات مختلف، یک حالت جدید به اسم «آتش زنده» (Live Fire) را به بخش چندنفره این بازی اضافه می‌کند. ریسپاون اینترتینمنت طی مطلبی که در وبسایت رسمی بازی منتشر شده اعلام کرد این حالت چندنفره که به صورت ۶ در برابر ۶ طراحی شده، بسیار سریع و برق‌آسا دنبال می‌شود و روی نبردهای نزدیک تمرکز دارد.

در Live Fire به شما یک دقیقه زمان داده می‌شود تا تمام افراد دشمن را نابود کنید و پیروز شوید. همچنین اگر تیم شما بتواند تا پایان یک دقیقه از مکانی مشخص محافظت کند برنده خواهید شد. Live Fire در پنج دور برگزار می‌شود، بنابراین تیمی که زودتر به سه پیروزی دست یابد برنده نهایی است.

Titanfall 2

با بروزرسانی جدید Titanfall 2 دو نقشه نیز به بازی اضافه می‌شوند که Stacks و Meadow نام دارند و به طور اختصاصی برای حالت Live Fire طراحی شده‌اند. علاوه بر این یک نقشه اضافی نیز برای حالت Coliseum در نظر گرفته شده است. آپدیت جدید Titanfall 2 به صورت رایگان عرضه می‌شود و تاریخ دقیق انتشار آن به زودی مشخص خواهد شد.

بجز این بروزرسانی، ریسپاون قصد دارد تغییراتی ظاهری را در بخش فهرست بازی‌های بخش چندنفره Titanfall 2 بوجود آورد که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد داد. این استودیو درباره تغییرات جدید Titanfall 2 توضیح داد:

هدف ما این است که به بازیکن‌ها اجازه بدهیم تا بازی را آنطور که مایلند انجام بدهند و انتخاب کنند که در کدام حالت به مسابقه بپردازند. آیا مایلید حالت‌های Attrition و Amped Hardpoint یا Last Titan Standing را تجربه کنید؟ کافی است حالت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بازی را آغاز نمایید.

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست امتیازات درخشانی را از منتقدان دریافت کند. با اینکه آمار فروش رسمی Titanfall 2 تا امروز اعلام نشده، اما در جدید‌ترین اخبار بازی تحلیلگران ادعا می‌کنند که این بازی نتوانسته به لحاظ تجاری انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده کند. البته این مسئله به تصمیم الکترونیک آرتز برای عرضه بازی در فاصله بین انتشار دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare نیز بی‌ارتباط نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده