نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

طرح روی جلد بازی Zelda: Breath of the Wild مشخص شد

در جدید‌ترین اخبار بازی تصویر روی جلد بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در دو نسخه امریکایی و اروپایی منتشر شده است.

بازی‌های مجموعه Zelda معمولا از تصاویر روی جلد زیبا و هنرمندانه‌ای بهره می‌برند. به تازگی تصویر روی جلد جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Breath of the Wild نیز منتشر شده که دارای دو نسخه امریکایی و اروپایی است. بیایید ابتدا نگاهی به طرح روی جلد نسخه امریکای شمالی بازی بیاندازیم.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در این تصویر ما قهرمان افسانه‌ای مجموعه زلدا یعنی «لینک» را می‌بینیم که روی تخته سنگی ایستاده و به افق خیره شده است. کوهستان بزرگی در دوردست دیده می‌شود و نوری درخشان از جایی شبیه قلعه توجه بیننده را به خودش جلب می‌کند. نکته قابل توجه این است که صورت لینک در این تصویر دیده نمی‌شود.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

جلد نسخه اروپایی Breath of the Wild نیز تقریبا مشابه نمونه امریکایی است، با این تفاوت که از رنگ‌بندی متفاوتی برخوردار است. تصویر کوهستانی که در افق دیده می‌شود با جلد قبلی فرق می‌کند و لینک به جای آنکه روی سنگ بایستد، بر روی چمن‌های سبز دیده می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های این تصویر با عکس قبلی، قابل رویت بودن صورت لینک است. او به طرزی جالب از روی شانه چپش به بیننده نگاه می‌کند.

یکی از نکات جالبی که با مقایسه دو تصویر بالا به آن پی می‌بریم این است که در تصویر اول (جلد امریکایی) لینک شمشیر و سپرش را در دست گرفته و به نظر می‌رسد که برای جنگیدن آماده است، ولی در تصویر دوم (جلد اروپایی) او سپر خود را به پشت حمل می‌کند و شمشیرش را مثل یک چوب‌دستی در دست دارد. تصویر اول به نوعی یادآور بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی سنتی است و دومی بیشتر به سمت ماجراجویی و اکتشاف تمایل دارد.

هر دو تصویر بالا مربوط به نسخه نینتندو سوییچ بازی هستند، ولی Breath of the Wild برای کنسول Wii U نیز منتشر خواهد شد. نینتندو اخیرا دو نسخه Special و Master را برای این بازی معرفی کرده بود. بازیکن‌ها با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار می‌توانند نسخه Special این بازی را تهیه کنند و علاوه بر خود بازی، یک کیف مخصوص برای حمل کنسول سوییچ، یک سکه با طرح چشم شیکاه، نقشه دنیای بازی و دیسک موسیقی‌های آن را صاحب شوند. نسخه Master که ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد، همه این آیتم‌ها را به همراه یک مجسمه زیبا از شمشیر افسانه‌ای مجموعه در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) برای نینتندو سوییچ و Wii U عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده