// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Lords and Castles

 بازی اندروید و آیفون Lords & Castles شما را وارد یک ماجراجویی برای ساخت پادشاهی باشکوه می‌کند.

دیگر مدت‌ها می‌شود که بعد از کاهش محبوبیت بازی‌های استراتژیک آنلاین مانند تراویان، بازی‌های اندروید و آیفون نبض بازی‌های آنلاین استراتژی را در دستان خود گرفته‌اند. البته نقطه‌ی عطف صعود چشم‌گیر بازی‌های استراتژیک در موبایل از سوپرسل و بازی Clash of Clans آغاز شد. جایی که با تعریف قانون‌های جدید برای بازی‌های آنلاین، چشم‌انداز تازه‌ای از رقابت‌ها به مرور آغاز شد. در حالی که زمانی در بازی‌هایی مانند تراویان شب تا روز در انتظار حملات ناگهانی دشمنان و استعمار دهکده‌ها و در نهایت نابودی کامل بودید، اکنون زمان آن رسیده بود که بازی‌های طولانی‌تر و به یک معنا بدون پایان را تجربه کنید.

Lords and Castles ZoomG

با آموزش لیدرها می‌توانید حمله یا دفاعی قویتر را انجام دهید.

اگر بخواهیم از رشد قارچ‌گونه‌ی بازی‌های شبه کلش‌ آف کلنز عبور کنیم، محصولات با کیفیتی نیز هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور حضور دارند. یکی از این بازی‌ها Lords & Castles ساخته‌‌ی Codigames است. در این بازی باید با ساخت سازه‌های دفاعی، تجاری و تهاجمی پادشاهی خود را هرچه بیشتر گسترش دهید. شما بازی را با یک قلعه‌ی اصلی آغاز می‌کنید. جایی که باید با ساخت ساختمان‌های چوب‌بری و استخراج طلا، منابع مورد نیاز را برای ارتقاء ساختمان‌ها و آموزش نیرو بدست بیاورید. با هرچه گسترش پادشاهی قادر به ساخت سربازخانه و چوب‌بری‌های بیشتر یا حتی آزمایشگاه برای پژوهش پیرامون نحوه‌ی قدرت بخشیدن به نیروهای حمله و دفاعی هستید. بازی در مجموع شامل چهار ذخیره‌ی منابع شامل چوپ، طلا، الماس و اکسیر می‌شود که هر یک از آنها برای ساخت سرباز، ارتقاء سربازها، بنا کردن ساختمان‌ها و همچنین پژوهش برای افزایش توانایی‌های نیروها استفاده می‌شوند.

برخلاف بازی کلش آف کلنز، سیستم دفاعی Lords & Castles دارای تفاوت‌هایی است. در این بازی شما قادر به ایجاد تپه برای قرار دادن ساختمان‌ها در ارتفاع بالاتر هستید. این قابلیت باعث می‌شود تا در هنگام حمله‌ی دشمنان از سرعت حرکت‌ نیروهای حریف به شدت کاسته شود. با کاهش سرعت نیروها، سازه‌های دفاعی فرصت بیشتری را برای از بین بردن هرچه تمام‌تر دشمنان دارند. Lords & Castles همچنین نوع دیگری از اتحاد‌ها را ارائه می‌دهد. با ورود به یک اتحاد قادر به حمله به اتحاد‌های دیگر هستید. نحوه‌ی قرار گیری اتحاد‌ها و شکل ظاهری طراحی نقشه، احساس متفاوتی را برای تجربه‌ای گروهی القا می‌کند. ساخته‌ی کودی‌گیمز در کنار سناریوی تک نفره مشابه با بازی کلش آف کلنز، امکان حمله به سایر بازیکنان را نیز مهیا کرده است. ماموریت‌های فراوان از جمله ارتقاء سطح یک ساختمان، بکارگیری تعداد مشخصی سرباز یا حمله به سایر بازیکنان تنها بخشی از ماموریت‌هایی هستند که در طول ساعت‌ها گیم‌پلی Lords & Castles، تجربه خواهید کرد. بازیکنان همچنین قادر به ساخت آکادمی برای آموزش لیدر هستند، لیدرها علی‌رغم گران بودن سطح سلامت و قدرت ضربه‌ی بالایی را ارائه می‌دهند که به ویژه در حمله به شهرهایی با قدرت دفاعی بالا بسیار کارآمد هستند.

Lords and Castles ZoomG

Lords & Castles از نظر گیم‌پلی آنقدر گسترده است که در یک معرفی کوتاه نمی‌توان به تمام جنبه‌های آن پرداخت، ورود به اتحاد، حمله به دشمنان دیگر، حفر خندق یا ایجاد تپه برای افزایش توان دفاعی، قابلیت آموزش و ارتقاء ارتش و حفظ پیشرفت‌ها با اتصال به اکانت گوگل یا اپل آیدی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی هستند، که به سرعت با آنها آشنا خواهید شد. این بازی همچنین شامل ویژگی‌های رایج از جمله لیدربورد می‌شود که می‌توانید با شکست دشمنان، جایگاه خود را در رتبه‌بندی افزایش دهید. اگر از بازی‌های استراتژیک خوشتان می‌آید و دوست دارید تا تجربه‌ای استراتژیک را در کنار سایر بازیکنان برروی تبلت و گوشی موبایل خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم تا Lords & Castles را نصب کنید. بازی همچنین خریدهای درون برنامه‌ای را نیز شامل می‌شود که به ویژه برای افزایش تعداد کارگرها و دانشمندان اهمیت بالایی را دارد.

دانلود بازی Lords & Castles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده