// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید Mass Effect: Andromeda با محوریت سفینه تمپست

تا انتشار Mass Effect: Andromeda زمان کمی باقی مانده و به تازگی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی را از بازی با تمرکز بر سفیه تمپست و وسیله نقلیه نومد منتشر کرده است.

الکترونیک آرتز به تازگی تریلر جدیدی از بازی به شدت موردانتظار Mass Effect: Andromeda منتشر کرده است که بر روی سفیه تمپست و وسیله نقلیه نومد تمرکز دارد.

در مس افکت آندرومدا تمپست جایگزین فضاپیمای نورماندی شده است و شما به وسیله آن به گشت و گذار در نقاط مختلف کهکشان می‌پردازید. این تریلر از دید خلبان سفینه تمپست، کالور جف، روایت می‌شود و نگاهی خواهیم انداخت به نقاط مختلف این فضاپیما. همچنین او اشاره می‌کند که این سفینه به شکل ویژه‌ای بر روی سرعت تمرکز دارد و بدین منظور تمپست از تجهیزات سنگین و سلاح‌های قدرتمند بهره نمی‌برد.

بخش دوم تریلر نیز بر روی نومد تمرکز دارد؛ وسیله نقلیه‌ای که براساس ماکو که در قسمت اول مس افکت به کنترل آن می‌پرداختیم طراحی شده است. در مس افکت آندرومدا شما به وسیله نومد به گشت و گذار در سیارات مختلف می‌پردازید. البته این وسیله نقلیه شش چرخ قابلیت شخصی سازی نیز داشته و شما می‌توانید آن را به رنگ‌آمیزی‌های مختلفی در آوردید. همچنین نگاهی بر سیستم جمع‌آوری منابع از سیارات به وسیله درون‌های اکتشافی خواهیم انداخت.

الکترونیک آرتز اخیرا به طور رسمی اعلام کرد که Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۹۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. در جریان کنفرانس انویدیا در CES 2017، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر شد که بر روی مبارزات و سیستم توانایی‌ها تمرکز داشت همچنین اطلاعات بیشتر از بخش چندنفره بازی و بتای آن به زودی اعلام خواهد کرد.

| |


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده